پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۸۵۴۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
گویا میرتاج الدینی مجلس با واقعیات جامعه شوخی اش گرفته است. در شرایطی که امکان دسترسی به حداقل سرعت اینترنت بعنوان کمترین درخواست های مبتی بر حق آزادی بیان و دستیابی به اطلاعات در اختیار شهروندان نیست، میرتاجی الدینی از کدام افزایش رضایتمندی مردم با تحول در حوزه دیجیتال حرف می زند؟ به بعضی از رفتارها هم باید خندید و هم باید گریست.

شعار سال : اولین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه در تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۱ توسط دانشگاه تربیت مدرس، با مشارکت وزارت اقتصاد و دارایی، بانک سینا،بانک سپه، کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، پژوهشکده امور اقتصادی و مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.

شوخی یا جدی میرتاج الدینی درباره افزایش رضایتمندی مردم با تحول در حوزه دیجیتال ؟!

این کنفرانس با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، رییس کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران حوزه پرداخت و فین‌تک‌با محور‌های تحول دیجیتال و نقشه راه نظام بانک و بیمه در ایران، نقش نظام بانک و بیمه در حکمرانی دیجیتالی، چابکی نظام بانک و بیمه کشور در اکوسیستم دیجیتال و آینده‌پژوهی نظام بانک و بیمه کشور در مواجهه با تحول دیجیتالی برگزار شد.

سید محمدرضا میرتاج الدینی رئیس فراکسیون راهبردی مجلس در این کنفرانس بیان داشت که حیات بانکداری و حیات صنعت بیمه بستگی زیادی به ورود به حوزه دیجیتال دارد. قانون درگاه ملی و ثبت دیجیتالی کسب و کار‌ها مجلس تصویب کرد و قرار به اجرایی شد. وزارت صمت هنوز به درگاه ملی دیجیتال هنوز وصل نشده و انتظار داریم هر چه سریعتر این اقدام صورت گیرد.

شوخی یا جدی میرتاج الدینی درباره افزایش رضایتمندی مردم با تحول در حوزه دیجیتال ؟!

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد، توسعه دیجیتال و هوشمند کردن دولت باعث بهبود این موارد می‌شود؛ کاهش کاعذ بازی، افزایش نوآوری، توسعه هوشمندسازی و جهش‌های بزرگ در صنعت‌های مختلف اقتصادی خواهد شد. توسعه دیجیتال در بخش درمان و وزارت بهداشت هم حائز اهمیت است. می‌توان بررسی کرد کجا کمبود دارو است و در چه رشته‌های پزشکی، پزشک بی مورد مثلا سی تی اسکن تجویز می‌کند.

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس اظهار داشت: تحول در حوزه دیجیتال رضایت مندی مردم را بیشتر خواهد کرد. تا زمانی که مردم آموزش ندیدند، روش‌های موجود که دیجیتالی نیست، نباید حذف شود. باید جلب اعتماد مردم در حوزه دیجیتال تقویت شود. احکامی که لازم است در حوزه دیجیتال به تصوب برسد نیز باید در مجلس بررسی شود.

(شعار سال: باید از آقای میرتاج الدینی پرسید که واقعا به این حرف‌ها اعتقاد دارند؟ واقعا از نقش نمایندگی و ایفای وظایف خود مطلع هستند؟ واقعا می‌دانند چه می‌گویند و در چه شرایطی حرف می‌زنند؟ حداقل‌ها در این کشور به هر دلیل ممکن، با محدودیت مواجه شده و بحث اینترنت بعنوان پایه اولیه کار سرتا به پا آلوده به اختلال و فیلتر و هزار حاشیه است. حال حضرتعالی با کدام تصور ایده آل اندیشانه‌ای، درباب افزایش رضایتمندی مردم با تحول در حوزه دیجیتال صحبت می‌کنید؟هوشمند سازی، یکپارچه سازی، معماری اطلاعات و مواردی همانند، با چند پلتفورم حاصل و حادث نمی‌شود جناب نماینده).

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین