پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۸۵۵۶۵
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
شاخص کل بورس در دقایق ابتدایی معاملات امروز (چهارشنبه) از سطح یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی عبور کرد. تحلیل گران این افزایش شاخص را دو حوزه بازی افزایش کد‌های اقتصادی و ثبت نام سجام (برای گرفتن سود سهام عدالت) و افزایش قیمت دلار و توازن بورس برای دلار ۵۰ تومانی (قبل از تصویب ضمنی در لایحه بودجه ۱۴۰۲) جستجو می‌کنند.

شعار سال: شاخص کل بورس در دقایق ابتدایی معاملات امروز (چهارشنبه) از سطح یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی عبور کرد.

شاخص‌کل بورس در دقایق ابتدایی معاملات روز چهارشنبه ۷ دی ماه با رشد ۳۲ هزار واحدی از مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عبور کرده است، بر این اساس در دقایق ابتدایی معاملات شاخص‌کل ۳۲ هزار واحد و شاخص هم‌وزن بیش از ۵ هزار واحد رشد کرده است.

۳۴۰ نماد در بازار بورس در دامنه مثبت معامله شده و ۲۲ نماد در مدار منفی قرار گرفته‌اند و تنها دو نماد در صف فروش هستند در حالی که ۵۹ نماد صف خرید تشکیل داده‌اند. فولاد با مثبت ۷ درصد کنار سهام شرکت‌های پالایشی بیشترین تأثیر را در رشد شاخص‌کل داشته‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۹۲۰۳۲۸، dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین