پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
سازه پل هوایی گازرسانی که بعد از ۴۸ ساعت در شهر ماکلوان فومن نصب گردیده بود با اولین بارش برف سقوط کرد. این سازه با بودجه‌ای معادل یک میلیارد هفتصد میلیون تومان به طول ۶۵ متر احداث شده بود، البته این سازه هنوز به خط اصلی گاز رسانی متصل نشده بود.در پی انتشار این خبر، روابط عمومی شرکت گاز گیلان جوابیه‌ای در این خصوص صادر نمود.

شعار سال: سازه پل هوایی گازرسانی که بعد از ۴۸ ساعت در شهر ماکلوان فومن نصب گردیده بود با اولین بارش برف سقوط کرد.

این سازه با بودجه‌ای معادل یک میلیارد هفتصد میلیون تومان به طول ۶۵ متر احداث شده بود، البته این سازه هنوز به خط اصلی گاز رسانی متصل نشده بود.

مردم خواهان بازرسی این موضع بسیار مهم هستند تا فرد و یا افرادی که این چنین خسارتی به بیت المال وارد کرده‌اند به نهاد‌های نظارتی معرفی شوند.

در پی انتشار این خبر مراد قربان زاده هریس _ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فومن خطاب به فرمانده انتظامی شهرستان دستور بررسی ویژه و فوری از طریق پلیس‌های تخصصی صادر و‌نتیجه تحقیقات تکمیلی متعاقباً از طریق خبرگزاری‌های شهرستان به اطلاع عموم خواهد رسید.

با مسببین احتمالی در اسرع وقت و به قید فوریت برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

تعداد بازدید : 36

شرکت گاز: تقصیر پیمانکار است، پولی پرداخت نمی‌شود!

در پی انتشار این خبر، روابط عمومی شرکت گاز گیلان جوابیه‌ای در این خصوص صادر نمود.

متن کامل جوابیه به شرح زیر است:

پیرو انتشار خبری مبنی بر شکسته شدن خرپای در حال ساخت و نصب در کنار پل شهر ماکلوان به اطلاع می‌رساند که خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی در پی نداشته است. همچنین در همین راستا لازم به توضیح است خرپای مذکور در مرحله‌ی ساخت و نصب بوده و در اختیار مشاور نظارت کارگاهی و پیمانکار پروژه بوده و هنوز تحویل شرکت گاز استان گیلان نشده و از بابت آن پردااست. شایان ذکر است در سطح استان گیلان خرپا‌های متعددی بر روی رودخانه‌ها نصب شده که سال‌های زیادی از ساخت و کارکرد آن‌ها می‌گذرد و تاکنون هیچ مشکلی برای آن‌ها به وجود نیامده است. تحویل گیری این گونه از سازه‌ها توسط شرکت گاز استان گیلان پس از گذراندن تست‌های استاندارد و ایمنی کامل صورت خواهد گرفت و در حفظ حقوق بیت المال هیچگونه گذشت و اغماضی نمی‌شود. لازم به ذکر است پس از تحویل گرفتن کلیه‌ی پروژه ها، تمامی آن‌ها حداقل به مدت یکسال دارای گارانتی از طرف پیمانکار می‌باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار:۲۱ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۸۵۱۶۰، gilkhabar.ir/ و حکایت گیلان، کدخبر:13985

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین