پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۶۲۰
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو با گلایه از صداو‌سیما گفت: اگر اختصاص خودرو به سازمان‌ها تخلف است چرا سازمان صدا وسیما نامه زده و درخواست خودرو کرده است. این در حالی است که روابط عمومی سازمان صداوسیما در اطلاعیه‌ای، مطالب مطرح شده در این خصوص را تکذیب کرد. در این بیانیه آمده است: «رئیس سازمان صداوسیما چند ماه پیش، پس از اطلاع از نامه‌نگاری یکی از بخش‌های سازمان با یک مجموعه خودروساز برای دریافت خودرو، ضمن صدور دستور توقف این روند، جلوی پیگیری نامه را گرفته و تذکر لازم را داد و در نتیجه کلیه فرآیند‌های اداری در این خصوص همان زمان کاملا متوقف شد.»

شعار سال: مدیرعامل ایران خودرو با گلایه از صداو‌سیما گفت: اگر‌ اختصاص خودرو به سازمان‌ها تخلف است چرا سازمان صدا وسیما نامه زده و درخواست خودرو کرده است.

وی مدعی شد که صدا و سیما از سایپا درخواست خودرو کرده است. و گلایه داشت که چرا اخبار صدا و سیما فقط صحبتهای مدیرعامل ایران خودرو را پخش می کند و به واگذاری های ایران خودرو اشکال وارد می کند. ایشان گفتند که واگذاری خودرو تخلف نیست و دلایل قانع کننده در این زمینه دارند.

تعداد بازدید : 2
 
تعداد بازدید : 4

توضیح جبلی درباره تقاضای صداوسیما از ایران خودرو

رئیس صدا وسیما گفت: ماه‌ها پیش بخشی از صداو سیما در نامه‌ای برای دریافت خودرو به یکی از خودروسازان تقاضایی داشت که ما آن را متوقف کردیم.

پیمان جبلی درباره ادعای ایران خودرو مبنی بر تقاضای صداوسیما برای دریافت خودرو، اظهار کرد: روابط عمومی سازمان اعلام کرد که اطلاعات ایران خودرو اشتباه است. ما هیچ وقت تحت تاثیر جوسازی‌هایی که می‌خواهد سازمان را در موضعی قرار دهد که از مطالبه‌گری خود دست بردارد، قرار نمی‌گیریم.

وی ادامه داد: ماه‌ها پیش بخشی از صداو سیما در نامه‌ای برای دریافت خودرو به یکی از خودروسازان تقاضایی داشت که ما آن را متوقف کردیم و این نوع اطلاع رسانی را در راستای فشار بر صداوسیما برای اینکه دست از مطالبه‌گیری خود در زمینه دستور به حق رئیس‌جمهور بردارد، می‌دانیم. رئیس جمهور در زمینه ضرورت توزیع عادلانه خودرو و جلوگیری از رانت‌خواری دستگاه‌ها دستور داده‌اند و صداوسیما این مطالبه را پیگیری می‌کند. جوسازی‌ها مسیر ما را متوقف نمی‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۳۰ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۸۵۵۷۹۲، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین