پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تخصیص خودرو با قیمت کارخانه به مدیران ایران‌خودرو اشتباه بود و باید به‌سرعت ابطال شود.

شعار سال: «امید قالیباف» با بیان این موضوع که تخصیص خودرو با قیمت کارخانه به مدیران ایران‌خودرو اشتباه بود و باید به‌سرعت ابطال شود، افزود: امروز برابر اخبار واصله و بررسی‌های اولیه مشخص شد شرکت ایران خودرو تعدادی خودروی هایما S۸ را با قیمت کارخانه به مدیران خود اختصاص داده است.

وی تصریح‌کرد: این اقدام نه فقط در شرایط کنونی بازار خودرو ناپسند است، بلکه با سیاست‌های مبارزه با رانت دولت و وزارت صمت نیز در تعارض قرار دارد.

مشاور وزیر صمت ادامه‌داد: از این رو از شرکت مذکور خواسته شده تا ضمن ابطال تخصیص این خودروها، توجه بیشتری نسبت به تبعات این گونه تصمیمات داشته باشد.

قالیباف خاطرنشان‌کرد: به‌محض دریافت این خبر، وزارت صمت وارد صحت سنجی آن شد و پس از بررسی اولیه و اثبات قضیه اقدامات لازم را در جهت استیفای منافع مردم و حذف رانت شکل گرفته انجام داد.

وی تصریح‌کرد: این وزارتخانه هیچ گونه رانت را در هیچ زمینه‌ای برنمی تابد و به محض اطلاع قاطعانه برخورد لازم را انجام خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۱۳ دی ۱۴۰۱، کدخبر:۸۴۹۸۸۱۱۴، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین