پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
احسان اردکانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس، اعلام کرد که تعدادی از دستگاه‌های دولتی بدون نوبت خودروی شاسی بلند دریافت کردند.برخی از منابع با انتشار لیستی مدعی شده اند که اسامی پنج خودرو ساز در این لیست مطرح است. منتظر دریافت اطلاعات تکمیلی یا توضیحات برای اصلاح خبر هستیم.

شعارسال: احسان ارکانی نماینده نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس درخصوص اهدای خودروی بدون نوبت و حواله‌ای به برخی از دستگاه‌های دولتی، گفت: اسناد و مدارکی به دست ما رسیده که حاکی از آن است که برخی از دستگاه‌های دولتی، خودرو‌های خارج از نوبت (شاسی بلند) و خودرو‌هایی با حواله‌های ارزان قیمت دریافت کرده اند.

افشاگری نماینده مجلس از دستگاه های دولتی که شاسی بلند بدون نوبت گرفته اند+ اسامی دستگاه ها

ارکانی با اعلام این خبر اسامی دستگاه‌های دولتی که خودروی ارزان قیمت و یا حواله‌ای دریافت کرده اند را به شرح زیر اعلام کرد:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت علوم

وزارت راه و شهرسازی

سازمان تامین اجتماعی

سازمان برنامه و بودجه

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: 17اردیبهشت1402، کدخبر: 3965418، donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین