پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
محمدباقر قالیباف رییس مجلس خطاب به میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می‌کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟ در کمیسیون تلفیق نیز چنین اتفاقی رخ نداده است در حالی که شما نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتید و این نامه به من منتقل شده است و من نیز پاسخی تنظیم کرده‌ام و آن را ارسال خواهم کرد.

شعار سال:  محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز در جریان رسیدگی به لایحه بودجه، در پاسخ به مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می‌کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟ در کمیسیون تلفیق نیز چنین اتفاقی رخ نداده است در حالی که شما نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتید و این نامه به من منتقل شده است و من نیز پاسخی تنظیم کرده‌ام و آن را ارسال خواهم کرد.

وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم این مسائل را در اینجا بحث کنیم، به این دلیل که به گوش مردم میرسد و احساس می‌کنند ما به موضوعات توجه نداریم!

قالیباف خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که اگر سقف بالا برود تورم ایجاد شده و ناترازی به وجود می‌آید و قطعاً ما متوجه این هستیم و به همین دلیل است که پیشنهادات توسط نمایندگان مطرح نمی‌شود و همکاران از طرح پیشنهادات انصراف می‌دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی جماران، تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۸۶۶۷۲، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین