پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۷۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی: با اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی و پس از تدوین و ابلاغ آئین‌نامه اجرایی آن، پیش‌بینی می‌کنیم بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی پشت نوبت، به زودی تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت. سوال افکار عمومی با توجه به تجارب قبلی وجود انحرافات در این حوزه این است که مکانیزم نظارتی تامین اجتماعی برای راستی آزمایی و کاهش انحرافات و جا زده شدن سایر مشاغل در این صنف چیست؟ سوال بعدی این است که چرا با این کم توجهی ها ، پرداختی های کارگران برای حق بیمه و سرمایه های سازمان باید به تاراج برود؟ مثل همیشه منتظر دریافت پاسخ ار روابط عمومی همیشه خاموش و سایلنت سازمان تامین اجتماعی هستیم؟ چه خبر دوستان پرخاصیت، زنده اید الحمد الله؟

شعارسال: میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی توسعه پوشش بیمه پایه را یکی از محور‌های سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی برشمرد و گفت: در سیاست‌های ابلاغی، توسعه فراگیری بیمه پایه برای آحاد جامعه مورد تأکید قرارگرفته است.

ادعای پوشش بیمه ای 500 هزار کارگر ساختمانی در سال 1402 و عدم شفافیت در مکانیزم های راستی آزمایی

وی افزود: از ابتدای استقرار دولت سیزدهم، نزدیک به ۲ میلیون نفر و در یک سال اخیر بالغ بر یک میلیون نفر بیمه شده جدید تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گرفته‌اند.

موسوی گفت: با اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی و پس از تدوین و ابلاغ آئین‌نامه اجرایی آن، پیش‌بینی می‌کنیم بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی پشت نوبت، به زودی تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.


سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 25فروردین1402، کدخبر: 886529، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین