پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۷۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین درخصوص تصاویر منتشر شده از فیش حقوقی ۱۸۰ میلیونی مدیرعامل و ۱۳۰ میلیونی هیات مدیره این بانک گفت: این اعداد نادرست و جعلی است و از سوی بانک ایران زمین تکذیب می‌شود.شب گذشته تصاویری از فیش حقوقی مدیرعامل و هیات مدیره بانک ایران زمین در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر حقوق مدیرعامل بانک ایران زمین را ۱۸۰ میلیون تومان و حقوق هیات مدیره را ۱۴۰ میلیون تومان نشان می‌دهد. در همین رابطه محمدحسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین ،ضمن رد این خبر گفت: این تصاویر جعلی است و پرداخت حقوق به مدیرعامل و هیات مدیره بانک ایران زمین با این اعداد نادرست است و از سوی این بانک تکذیب می‌شود.

شعار سال: شب گذشته تصاویری از فیش حقوقی مدیرعامل و هیات مدیره بانک ایران زمین در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر حقوق مدیرعامل بانک ایران زمین را ۱۸۰ میلیون تومان و حقوق هیات مدیره را ۱۴۰ میلیون تومان نشان می‌دهد.

حقوق ۱۸۰ میلیونی مدیرعامل بانک ایران زمین تکذیب شدحقوق ۱۸۰ میلیونی مدیرعامل بانک ایران زمین تکذیب شد

در همین رابطه محمدحسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین ،ضمن رد این خبر گفت: این تصاویر جعلی است و پرداخت حقوق به مدیرعامل و هیات مدیره بانک ایران زمین با این اعداد نادرست است و از سوی این بانک تکذیب می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: صورت‌های مالی بانک ایران زمین از سال‌های گذشته در سامانه کدال بارگذاری شده و پرداخت حقوق با تصمیمات مجمع عمومی انجام می‌شود.

استاد با تاکید بر اینکه عدد‌های منتشر شده اغراق‌آمیز است، گفت: صورت‌های مالی این بانک نشان از نظارت نهاد‌های مسئول بر این بانک دارد و نمی‌توان از قوانین تخطی کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار:۲۶ فروردین ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۷۰۷۵۸۹، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین