پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۸۷۹۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
بارها و بارها درباره شرکت مخابرات، فرآیند غیرشفاف واگذاری ، سوءمدیریت های مسلم، اجحاف در حق مشتریان، نارضایتی گسترده بازنشستگان این شرکت هشدار داده و می دهیم. اما گویا کسی تمایل به سرک کشیدن در حیات خلوت این شرکت حمایت شده توسط نهاد خاص ندارد. آقایان در حال چرت زدن سازمان بازرسی کل کشور توجه دارند که اینجا جمهوری اسلامی ایران است نه یک کشور سرمایه داری یا کمونیستی با دیوارهای اهنین؟ خبر می رسد که شرکت مخابرات ایران بر اساس اطلاعیه‌ای اعلام کرده که از فروش تعدادی از املاک خود، مبلغ 986 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. مبدا این پول مشخص شده، اما چرا توضیحاتی درباره مقصد یک همت مورد اشاره داده نشده است؟این یک همت قرار است کجا هزینه شود؟

شعارسال: بار‌ها و بار‌ها درباره شرکت مخابرات، فرآیند غیرشفاف واگذاری، سوءمدیریت‌های مسلم، اجحاف در حق مشتریان، نارضایتی گسترده بازنشستگان این شرکت هشدار داده و می‌دهیم. اما گویا کسی تمایل به سرک کشیدن در حیات خلوت این شرکت حمایت شده توسط نهاد خاص ندارد. آقایان در حال چرت زدن سازمان بازرسی کل کشور توجه دارند که اینجا جمهوری اسلامی ایران است نه یک کشور سرمایه داری یا کمونیستی با دیوار‌های اهنین؟ خبر می‌رسد که شرکت مخابرات ایران بر اساس اطلاعیه‌ای اعلام کرده که از فروش تعدادی از املاک خود، مبلغ ۹۸۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. مبدا این پول مشخص شده، اما چرا توضیحاتی درباره مقصد یک همت مورد اشاره داده نشده است؟ این یک همت قرار است کجا هزینه شود؟

تعداد بازدید : 1

 

درآمد ۹۸۶ میلیاردی مخابرات از فروش املاک

طفلک میرزا کوچک خان، پشتش به شرکت است و گویا نمی داند چه خبرهایی در این شرکت در جریان می باشد. دلمان به حال مجسمه میرزا کوچک خان می سوزد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین