پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
همه فکر و ذهن کشور پرداخت غرامت یک مربی خارجی فوتبال بود. اما کسی نمی پرسد که این قرارداد چرا نوشته شد؟ عاملان نوشتن و امضا ان چه کسانی بودند؟ نقش فدراسیون فوتبال چه بود؟ این واقعیت فکر می کنیم که باید خیلی احمق باشیم که می گذاریم، مسببان داخلی این داستان لج آلود تهوع آور وقاحت گونه پلشت ، راست راست راه بروند و به ریش ما بخندند. ای کاش قدرت اجرایی مرتبط می داشتیم و معنای چوب و آستین و یک من ماست را به برخی بی شرف های کشور خراب کن، حالی می کردیم؟

شعارسال: با اعلام باشگاه استقلال، فیفا طی نامه‌ای به این باشگاه رسما بسته شدن پرونده آندره‌آ استراماچونی را اعلام کرد تا با تمام اتفاقات تلخ در چند وقت اخیر، ماجرای این مربی ایتالیایی و استقلال تمام شود.

سرانجام پرونده استراماچونی بسته شد و مسببانی که آزاد می گردند! گویا خیلی احمقیم؟

بالاخره پرونده مربی ایتالیایی سابق باشگاه استقلال بسته شد و فیفا طی ایمیلی به این باشگاه اعلام کرد که این پرونده به طور کامل بسته شده است و استقلال دیگر به آندره‌آ استراماچونی بدهکار نیست.

باشگاه استقلال در این رابطه نوشت: پس از تلاش‌ها و پیگیری‌های حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال و همکاران ایشان، چندی پیش مطالبات آندره‌آ استراماچونی و سایر هزینه‌های جانبی این پرونده پرداخت شد. امروز نیز فیفا طی نامه‌ای به باشگاه استقلال رسما بسته شدن پرونده این مربی را اعلام کرد و به این ترتیب موضوع استراماچونی به طور کامل پایان یافت.

این پرونده در حالی بسته شد که نگرانی‌هایی در ارتباط با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به علت دیرکرد در پرداخت مطالبات سرمربی سابق آبی‌ها وجود دارد و بسیاری از مدیران فوتبال ایران شانس چندانی را به علت این مساله برای حضور استقلال در آسیا قائل نیستند. البته نتیجه نهایی اعلام حضور یا غیبت استقلال در آسیا خرداد ماه اعلام می‌شود.

استراماچونی در فصل ۹۸-۹۹ و در دوره مدیریت امیرحسین فتحی به استقلال ملحق و جانشین وینفرد شفر (و در مقطعی فرهاد مجیدی) شد و توانست در نیم فصل نخست آبی‌ها را در کورس قهرمانی با پرسپولیس قرار دهد، اما با مشکلاتی بانک در فرآیند پرداخت دستمزد این سرمربی به علت تحریم‌های موجود، استراماچونی به یک باره ایران را ترک کرد و بعد از این اتفاق استقلال در سراشیبی سقوط قرار گرفت.

با توجه به محبوبیت بالای استراماچونی در میان هواداران استقلال، تلاش‌های بسیاری برای بازگرداندن او به این باشگاه انجام شد، اما در نهایت خبری از توافق نبود و استراماچونی با شکایت در فیفا، خواهان دریافت تمام دستمزد خود را تا پایان قرارداد دو ساله خود با این تیم شد و در نهایت هم فیفا حکم به حقانیت استقلال داد.

استقلال با درخواست تجدیدنظر در دادگاه داوری ورزش توانست این پرونده را برای یک سال دیگر به تعویق بیاندازد، اما در نهایت حقوق این سرمربی را تمام و کمال پرداخت کرد تا پرونده او و استقلال با وجود خسارت‌های احتمالی از جمله حذف شدن از آسیا بسته شود.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 27اردیبهشت1402، کدخبر: 890758، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین