پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۷۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
انقلاب اسلامی و نظام مقدس مان بشکل ادواری درگیر نکبت محفل بازی مدیریتی شده است. همه ما تجربه دیدن برخی از بی خاصیت های محفل نشین در نقش و سمت مدیریتی کوچک و بزرگ را داریم. بدبخت هایی که در گرفتن طهارت درست خودشان هم عاجز هستند، ادعاها که ندارند. نتیجه این رویه می شود، آن چیزی که در ویدئوی زیر مشاهده می کنیم. پیغمبرمان ما را از نفرین برحذر کرده و جز موارد خاص،مجاز به نفرین نیستیم ، اما از خداوند باری تعالی عاجزانه درخواست هدایت جماعت مدیریتی کشور را داریم و در ادامه فروتنانه درخواست می کنیم، داغ بی آبرویی را بعنوان سنت الهی بر پیشانی نابلدهای پرادعای مدیریتی بزند تا با دین و دنیای مردم و حیثیت نظام و آرمان های یک انقلاب بازی نکنند. جرات نفرین فرزند نداریم،وگرنه درخواست قلبی می کردیم داغ فرزند ببینند تا با عزیز و عزت دیگران با ندانم کاری های خودشان بازی نکنند.

شعارسال: تصاویری دردناک از التماس یک کودک به پدرش که مشغول زباله‌گردی است و به او می‌گوید؛ "این کار را نکن، آبروی مامانم میره.

تعداد بازدید : 39
داغ ننگ بر پیشانی مدیر اجرایی در جمهوری اسلامی که این ویدئو را ببیند و غیرت حرفه‌ای اش برای افزایش کارآمدی و ارتقا تعهد به کشورش، نظامش و انقلابش نجنبد. آدرس شهر، خیابان و حتی پلاک ساختمان‌ها قابل دستیابی است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: ناکارآمدی مدیریتی ، مدیران نالایق دولتی ، فقر و محرومیت ، فقر و بیکاری ، زباله گردی ، بی تعهدی مسئولان ، فقر و زباله گردی ، مشکلات معیشتی ، مشکلات اقتصادی ، خجالت زدگی ، بی کفایتی مدیران ، خجالت فرزند از شغل پدر ، مدیران بی خاصیت دولت ، نقد عملکرد دولت در حوزه رفاه اجتماعی ، گریه های کودک برای زباله گردی پدر ، زباله گردی پدر ، پدر زباله گرد ، تامین مخارج خانواده ، هزینه های زندگی ، هزینه های زندگی و مشکلات اقتصادی ، خجالت زدگی کودک از زباله گردی پدر ، خجالت از زباله گردی پدر ، درد بچه ها از فقر پدر ، برداشت بچه ها از فقز پدر ، خجالت پدر از فقر ، درد فقر و خجالت پدر ، آبروی مامانم میره ، این کار رو نکن آبروی مامان میره ، التماس کودک از پدر ، خجالت از شغل پدر ، تفاخر به شغل پدر ، فقر در ایران ، مصادیق فقر ، اگر دیدی و اشک نریختی مردی ، وضعیت فقر در ایران ، کودکان کار و حیابان ، احساس کودکان کار و خیابان ، عواطف کودکان کار و خیابان ، فقر و اسرات بینانسلی ، فقز و نابودی عزت نفس
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
0
دلم سخت گرفت.لعنت بر بی عدالتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
0
0
زیر خط فقر تو نان و پنیری خورده ای؟

کودکت را دست خالی سوی دکتر برده ای؟

زیر خط فقر در سرما شبی خوابیده ای؟

دست پینه بسته یک کارگر را دیده ای؟

زیر خط فقر از درماندگی خندیده ای؟

با شکست عزت نفست، مدام جنگیده ای؟

زیر خط فقر در سطل زباله گشته ای؟

با خجالت و نداری سوی خانه رفته ای؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
0
0
معلم پسرک را صدا زد تا انشایش را با موضوع

« علم بهتر است یاثروت » را بخواند …

پسرک با صدای لرزان گفت ننوشته ام !

معلم با خط کش چوبی پسرک را تنبیه کرد

و او را پایین کلاس پا در هوا نگه داشت

پسرک در حالی که دستهای قرمز و باد کرده اش را به هم می مالید

زیر لب گفت: آری ثروت بهتر است چون اگر داشتم

دفتری میخریدم و انشایم را می نوشتم …
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین