پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۶
ممکن است این تیتر به مذاق آقای بهادری جهرمی خوش نیاید و حتی باعث دلگیری شود. ضمن ابزار تاسف برای متاثر شدن احتمالی، صراحتا بیان می داریم که اهمیت منابع و منافع ملی بسیار بالاتر از خوشایند و عدم رضایت یک مدیر است. بهادری جهرمی ادعا کرده که نظر جوامع اندیشگاهی در خصوص اصلاح لایجه برنامه هفتم گرفته شده است. یا ایشان بشکلی سلیقه گرا به بحث ورود کرده اند و یا دروغ می گویند. برنامه هفتم توسعه بیشتر شبیه یک شوخی است تا برنامه. اگر با ادبیات برنامه نویسی توسعه ای آشنایی ندارید، لطفا سکوت کنید. بچه ها ، لطفا مثل علی آقا بهادری جهرمی نباشید.

شعارسال: لایحه برنامه هفتم توسعه در اقدامی شایسته برای اطلاع عمومی منتشر شد. انتشاری که حجمی از نقدها را متوجه این لایحه نمود. بسیاری از منتقدین، این لایحه را در حد یک شوخی می دانند تا لایحه قانونی برای جهت دهی به برنامه پنج ساله یک کشور.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، شخص دکتر علی بهادری جهرمی را به مناظره دانشگاهی یا مناظره زنده در صداسیما دعوت می کند. مرد میدانی بیا. اطلاع نداری، سکوت کن . اینجا پای منافع ملی در میان است و اجازه تقلیل گرایی و سلیقه محوری نمی دهیم.

 

آقای بهادری جهرمی، درباره لایجه برنامه هفتم کمتر فیلم بازی کن

شما از انجمن های علمی دعوت کردید؟ چند انجمن ؟ شما از شورای انجمن های علمی کشور دعوت کردید؟ شما از چند گروه حکمرانی و سیاستگذاری برای اصلاح برنامه هفتم ، دعوت موثر داشتید ؟ و ... . نصیحت برادرانه می کنیم که دست از این بازی ها بردارید. دوره این کارها در گام دوم انقلاب تمام شده محسوب می شود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین