پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
دوربین ثبت سرعت یکی از محصولات دانش بنیانی‌هاست که توسط فناوران داخلی ساخته شده است. این تجهیزات در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی برد تصویری و دقت بیشتری دارد و امکان اشتباه را کمتر می‌کند.

شعار سال: یکی از روش‌های کاهش تنش و درگیری‌ها بین مردم و پلیس راهور، فناورمحور نمودن فعالیت‌های پلیس در کنار بحث توسعه فرهنگ سازمانی این نیرو است (پلیس راهور، پلیس تخلف و جریمه نیست. گر این تعبیر در ذهن برخی وجود دارد باید هشدار داد که چنین پلیسی محکوم به حذف خواهد بود).

ساخت نسل جدید دوربین پورتال بومی ثبت سرعت
اخیرا شرکت‌های دانش بنیان داخلی اقدام به ساخت دوربین پورتال ثبت سرعت برای استفاده در جاده‌ها نموده که بشکل خودکار با سه برداشت متوالی، اقدام به ثبت سرعت متوسط خودروی در حال حرکت نموده و سپس بشکل اتومات، اطلاعات را به سرور پلیس برای اعمال جریمه خودکار ارسال می‌کند.

برد این دوربین، بالاتر از مشابه خارخی خود بوده و بجای ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ متر دوربین‌های آمریکایی، برد ۱۲۰۰متری را مورد رصد و پایش قرار می‌دهد و از نظر قیمتی نیز یک چهارم قیمت کالای خارخی خود (بجای ۱۵ هزار دلار، در حدود ۳-۴ هزار دلار)، قیمتگذاری شده است. بحث تعمییر و نگهداری داخلی نیز از مهمترین مزایای این دوربین ذکر شده است.

تعداد بازدید : 9

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین