پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
خاک بر سر مدیر باشگاه و فدراسیونی کنند که توانایی سامان دهی میادین ورزشی را ندارند. البته که تقصیر آنها نیست. لعنت بر جد و آباد حامیان پشت پرده یک مشت نامدیر که به طمع پول رشوه، حمایت می کنند و جریاناتی اتفاق می افتد که نباید اتفاق بیفتد( شاید حرف مان مربوط به حادثه اخیر نباشد ، اما این واقعیت قابل انکار نیست).در چنین وضعیتی خبر از اراذل بازی هانی کرده می رسد و وزیر کم جراتی که جیگر میدان داری و پاک کردن صحنه ورزش از این قرطاص بازی ها را ندارد. از سمت خودت خجالت بکش آقای سجادی. برای چند روز در یک پست بودن ، ذلیل شدگی هزینه بالایی می تواند باشد آقای وزیر.

شعارسال: اولین تمرین استقلال با جواد نکونام با حمله وحشیانه هانی کرده به هواداران استقلال همراه شد تا این شخص که یکی از اوباش معروف است صحنه‌های زشتی را رقم بزند.

استفاده از اوباش برای ساکت کردن صدای مخالف در ورزش + این داستان اراذل بازی هانی کرده؟

اولین تمرین تیم استقلال تهران مدل جواد نکونام برای حضور در فصل جدید فوتبال ایران با حواشی عجیب و غریب و صحنه‌های زشتی همراه شد تا حاشیه از روز اول گریبان استقلال نکونام را بگیرد.

پیش از آغاز تمرین بنر‌هایی در مدح حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال و البته علی امیری قائم مقام باشگاه در کمپ حجازی توجهات زیادی را به خود جلب کرد که با پاره شدن این بنر‌ها توسط هواداران ناراضی استقلال جرقه اولین تنش‌ها در اولین تمرین زده شد.

اما با آغاز تمرین و پس از تشویق سرمربی، هواداران استقلال که بشدت از عملکرد و نوع اداره باشگاه توسط کریمی ناراضی بودند شروع به سر دادن شعار بر علیه مدیریت کردند همین موضوع سبب شد تا یکی از اوباش معروف تهران به نام «هانی کرده» که در دوره‌هایی سروکله‌اش در تمرین‌های استقلال پیدا می‌شود و در دوره‌هایی نیز اصطلاحا پایش از باشگاه بریده می‌شود، صحنه‌های زشتی را در کمپ مرحوم ناصر حجازی رقم بزند.

استفاده از اوباش برای ساکت کردن صدای مخالف در ورزش + این داستان اراذل بازی هانی کرده؟


این فرد که از اراذل و اوباش معروف است با بالا رفتن از نرده‌ها و حمله وحشیانه اقدام به ضرب و شتم برخی هواداران ناراضی کرد تا اصطلاحا صدای مخالفان را ساکت کند آنهم در کمپی که به نام ناصر حجازی است کسی که همواره راه را بر جولان افراد این چنینی سد می‌کرد!

نکته تامل برانگیز، اما برخورد گرم و صمیمی شخص اول این روز‌های استقلال یعنی حجت کریمی با این شخص در تمرین استقلال است که جای بسی تامل دارد.

هانی کرده در سال‌های گذشته و در زمان محمود فکری نیز در تمرینات استقلال حضور پیدا کرده بود؛ تصاویر این شخص در کنار امیر قلعه نویی سرمربی حال حاضر تیم ملی نیز همواره حاشیه‎‌ساز بوده است.

استفاده از اوباش برای ساکت کردن صدای مخالف در ورزش + این داستان اراذل بازی هانی کرده؟


اما ببینید تصاویری از حمله وحشیانه هانی کرده به هواداران آبی‌های پایتخت در تمرین امروز استقلال که توسط «رسانه ورزش سه» منتشر شده است.

تعداد بازدید : 21

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انصاف نیوز، تاریخ انتشار: 8تیر1402، کدخبر: 418443، www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
0
0
خیلی مسخره است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین