پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹
حجت کریمی از مدیریت باشگاه استقلال استعفا کرد. کریمی در متن استعفای خود نوشت در شرایطی که به نظر هواداران بیشمار باشگاه استقلال از شرایط ناراضی هستند، ضمن عذرخواهی از ایشان، اعلام می‌کنم از ادامه همکاری با باشگاه بزرگ استقلال کنار می‌کشم. این خبر با ارایه توضیحاتی توسط وزارت ورزش همراه بود. قربانزاده خصوصی سازی درباره جایگاه و اولویت انتخاب حجت کریمی برای سرپرست باشگاه افشاگری کرد و امروز هم عده ای از هوادران استقلال برعلیه قربانزاده در محل باشگاه استقلال شعار دادند.

شعارسال: باشگاه استقلال بدلیل آنچه که ضعف حوزه نظارت و بازرسی نهادهای بالادست و کم توانی و مماشات فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و امور جوانان خوانده می شود،دچار انواع مشکلات مدیریتی شده است. حجت کریمی استعفا داده و وزارت ورزش توضیح می دهد و قربانزاده سازمان خصوصی سازی، گلایه مند از انتخاب حجت کریمی است و افشاگری می کند و گروهی از هواداران هدایت شده استقلال برعلیه قربانزاده شعار می دهند و در محل باشگاه تجمع می کنند؟ بازی پشت پرده باشگاه استقلال چگونه رقم خواهد خورد؟

متن استعفای حجت کریمی از مدیریت باشگاه استقلال به شرح زیر است:

استعفای حجت کریمی از مدیریت استقلال + ادله استعفا

با عرض سلام خدمت هواداران عزیز و محترم استقلال
با در نظر گرفتن مشکلات و مسائل بیشمار و رخ دادن اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال، آن هم به صورت همیشگی، اینجانب استعفای خود را از مدیریت این باشگاه اعلام می‌کنم. در این باره باید عرض کنم به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه در شرایطی تیم را تحویل گرفتم که نزدیک به سه ماه هیچ پولی در باشگاه وجود نداشت و بنابر شهادت بازیکنان تیم، حتی تهیه آب معدنی به‌عنوان ابتدایی‌ترین چیز برای انجام تمرینات است، خارج از توانایی باشگاه بود. در عین حال در همان زمان بزرگترین بدهی تاریخ، باشگاه استقلال را تهدید می‌کرد. در این مدت اینجانب تلاش خود را برای رفع این مشکلات بزرگ انجام داده‌ام:
* پرداخت بدهی سنگین آندره‌آ استراماچونی
* پرداخت مطالبات سید احمد موسوی و هم‌چنین لئاندرو پادووانی که چندین سال باقی مانده بود
* استخدام سرمربی محبوب، آقای جواد نکونام به درخواست هواداران عزیز
* پرداخت بدهی باشگاه شباب الاهلی امارات
* بستن پرونده شکایت خارجی‌هایی که از گذشته در استقلال بودند
* جذب دو بازیکن ملی پوش با وجود مشکلات عدیده مالی که هم‌چنان ادامه‌دار است

همان‌طور که می‌دانید در فصل نقل و انتقالات، باشگاه‌ها با اتکا به منابع مالی اقدام به تقویت خود می‌کنند، اما این مساله‌ به‌خصوص از باشگاه استقلال دریغ می‌شود و رئیس سازمان خصوصی‌سازی به‌عنوان رئیس مجمع باشگاه دست و بال ما را بسته بود و تلاش‌های ما در این زمینه بی‌نتیجه مانده است. این نکته را هم ذکر کنم که رئیس سازمان خصوصی‌سازی با حضور در برنامه فوتبال برتر به اعتبار و برند باشگاه لطمه بزرگی زد و این مساله باعث همکاری نکردن بسیاری از نهاد‌های ذی‌ربط و حل کنندگان احتمالی مشکلات مالی با باشگاه شده است. با این حال بنده در مدت کوتاه حضورم در استقلال، تلاش کردم شرایط را به سمت مطلوب نزدیک کنم و هم‌چنین دست برخی از افراد را از باشگاه کوتاه کنم که در این راستا هزینه زیادی در فضای مجازی برای من ایجاد شده است.
حالا و در شرایطی که به نظر هواداران بیشمار باشگاه استقلال از شرایط ناراضی هستند، ضمن عذرخواهی از ایشان، اعلام می‌کنم از ادامه همکاری با باشگاه بزرگ استقلال کنار می‌کشم.
از هواداران عزیز درخواست می‌کنم پشت جواد نکونام عزیز که با دلسوزی کامل مسائل فنی استقلال را زیر نظر دارد، خالی نکنند و در ادامه راه همراه او باشند.
بدینوسیله استعفای خودم را از سرپرستی باشگاه استقلال اعلام می‌کنم و آرزوی سربلندی و اعتلای همیشگی نام استقلال را دارم و تصور می‌کنم که این تصمیم به سود باشگاه استقلال تمام شود.

بیانیه وزارت ورزش در ماجرای استعفای رسانه‌ای سرپرست استقلال چه بود؟
محسن معتمدکیا مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه‌ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد و بیان داشت که شب گذشته پیش از ساعت ٢٣ از طریق رسانه‌ها در جریان استعفای سرپرست باشگاه استقلال قرار گرفتیم، اما اکنون بعد از گذشت ١۶ ساعت از این استعفای رسانه‌ای (تا انتشار این مصاحبه)، هنوز استعفای کتبی و رسمی حجت کریمی به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده است. ‌وی با تاکید بر دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ساماندهی مدیریتی باشگاه استقلال در روز‌های نقل و انتقالات اظهار کرد: فرایند رسمی اعلام استعفا و پس از آن بررسی و تصمیم گیری درباره استعفا و انتخاب فرد جدید، مشخص است. ابتدا باید استعفا، رسمی شود و پس از آن با بررسی استعفا و موافقت احتمالی و اخذ استعلام‌های مربوطه از دستگاه‌های ذی‌صلاح، سرپرست جدید مشخص شود، اما برخی افراد غیر ورزشی که خارج از حوزه ورزش حضور دارند از سر دلسوزی بدنبال انتخاب شبانه یا برگزاری جلسه هیات مدیره پیش از دریافت استعفای رسمی بودند که وزارت ورزش و جوانان در این جلسه شرکت نکرد و مطلع نیستیم این جلسه تشکیل شده است یا خیر! اما، چون ورزش، موضوعی تخصصی است، این کار باید با حضور متخصصان ورزشی انجام شود. انتخاب شبانه و عجولانه سرپرست جدید باشگاه استقلال یا تصمیم‌گیری درباره این موضوع در جلسه صبح‌گاهی و بدون انجام کار کارشناسی دقیق و اخذ استعلام‌های لازم و معمول، می‌توانست جفایی دیگر در حق این باشگاه باشد.

استعفای حجت کریمی از مدیریت استقلال + ادله استعفا و توضیحات وزارت ورزش

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان به دستور وزیر ورزش و جوانان به باشگاه استقلال برای انجام امورات جاری و مهم باشگاه از جمله فعالیت در فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت: بر اساس این دستور، ارکان باشگاه استقلال از جمله هیات مدیره، معاونین و سایر افراد مسئول در باشگاه وظیفه دارند نسبت به رفع دل نگرانی هواداران و انجام وظایف اقدام شبانه‌روزی کنند و هیچ عذر، بهانه و ترک فعلی در این ارتباط پذیرفتنی نیست. حسب دستور وزیر ورزش و جوانان، سرمربی جدید تیم استقلال نیازمند کمک و همراهی کامل کادر مدیریتی باشگاه است و استعفای رسانه‌ای سرپرست استقلال، نباید عذری برای ارکان این باشگاه در راه انجام وظیفه و حمایت از سرمربی و تکمیل بازیکنان در فصل نقل و انتقالات ایجاد کند.

وی در پایان با تاکید بر تعیین تکلیف مدیریت باشگاه استقلال گفت: باید تاکید کنم استعفای رسمی حجت کریمی هنوز ارسال نشده، اما با استعفای رسمی او، این موضوع بدون فوت وقت و انجام کار کارشناسی دقیق انجام خواهد شد، اما تا آن زمان ارکان باشگاه استقلال از جمله هیات مدیره وظیفه دارند نسبت به تکالیف و وظایف خود در فصل نقل و انتقالات عمل کنند و نباید استقلال را تنها بگذارند.

افشاگری قربانزاده و تجمع هواداران استقلال و شعار علیه قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی :

قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی، در یک استوری اینستاگرامی جدولی را در خصوص جایگاه حجت کریمی در بین گزینه های مدیرعاملی استقلال منتشر کرد. در این لیست رضا درویش مدیرعامل کنونی پرسپولیس دوم است و در حال حاضر در سمتش ابقا شده، اما سرپرست مدیرعاملی مستعفی استقلال یعنی حجت کریمی نفر بیست و دوم بوده، اما با انتخاب وزارت ورزش، سرپرست استقلال شده بود. این لیست را سازمان خصوصی سازی به وزارت ورزش برای انتخاب مدیرعاملان دو تیم داده بود و قرار بود بر اساس نمرات و شاخص ها، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نفرات اول و دوم لیست بر اساس نمرات، به مجامع دو باشگاه معرفی و در نهایت انتخاب شوند، اما فقط برای پرسپولیس نمرات و شاخص‌های این جدول رعایت شد و برای استقلال نفر بیست و دوم سرپرست باشگاه شد.

استعفای حجت کریمی از مدیریت استقلال + ادله استعفا و توضیحات وزارت ورزش

و اما شورش استقلالی های انتخابی برعلیه قربانزاده :

بعد از استعفای رسانه ای حجت کریمی در شب چهارشنبه از مدیرعاملی استقلال ، پنج شنبه 15 نیرماه ، شاهد تجمع گروهی از هواداران استقلال (گروهی اندک از هواداران انتخابی استقلال) و شعار علیه قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در مقابل درب باشگاه استقلال بودیم.

تعداد بازدید : 5


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین