پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۳۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
معترفیم که پلیس انواع و ساختار تشکیلاتی متنوع و مختلفی داشته و اهمال در یک نوع از پلیس در معنای زیر سوال بردن زحمات کلیت این نیروی خدوم نیست. صحبت‌های سردار رادان را هم تائید می‌کنیم، اما به سردار پیشنهاد می‌دهیم که با لباس مبدل با ما به چند کلانتری سر بزنند. رفتار غیر دوستانه و طلبکارانه نیرو‌ها (بشکل فراگیر)، اخذ رشوه یا دهان شیرینی برای برخی از خدمات نظیر حکم جلب و اجرای احکام و ... و برخورد بعضا گزینشی با پرونده‌ها، بعضی از انتقادات ماست. با وجود آنکه انتقادات زیادی به پلیس راهور داشتیم و داریم، اما وضعیت این پلیس را در حال بهبود گزارش می‌کنیم. در خصوص کلانتری‌ها، این نظر را نداریم و اذعان به وجود آسیب داریم. با ما بیا و از نزدیک مصادیق را مشاهده کن جناب سردار عزیز.

شعار سال: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با دزدان لباس پلیس به شدت برخورد خواهد شد و با آن‌ها یار و همراه نیستیم.

سردار رادان: با دزدانِ لباس پلیس به‌شدت برخورد می‌کنیم + جناب سردار با ما و با لباس مبدل به چند کلانتری بیا
سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ما با ماموری که بخواهد با رفتار و اعمالش کل مجموعۀ پلیس و شهدای آن را زیر سوال ببرد و چهرۀ همکاران ما را بد جلوه بدهد نه یاریم و نه همراه.

وی افزود: حتما سازمان را از وجود احتمالی چنین افرادی پاک می‌کنیم. من به این افراد می‌گویم دزدِ لباس پلیس.

تعداد بازدید : 32

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شهرآرانیوز، تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۴۰۲، کدخبر:۱۷۳۹۶۵، shahraranews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین