پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۳۹۰۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
گلایه صاحبان صنایع از دولت یکی دوتا نیست. ابراهیم عسگریان، عضو هیات مدیره مجمع کارآفرینان ایران می گوید با وجود انکه قیمت جهانی گاز پائین آمده است، در ایران شاهد افزایش قیمت هستیم. می گوید برای رسیدن به پولمان ( از تولید تا فروش) باید یک چرخه شصت روزه را طی کنیم اما گازی ها هر 15 روز انتظار تسویه دارند. می گوید خصوصی ها با این قیمت گاز همه شان بستند و کارخانه ها را خاموش کردند ، اما دولتی ها ادامه می دهند چون قرار نسیت کسی حساب آنها را ببندد و از انها پول به زور بگیرد. می گوید بزرگترین کارخانه متانول جهان را زده اما دولتی ها ان را خوابانده اند. می گوید تولیدگنندگان و صنعت گران مثل گاو شیرده برای دولت هستند، اگر دولت ها بقهمند.

شعار سال: عسگریان گفت: قیمت جهانی گاز در کل جهان پایین آمده، ولی ۵۴.۲ درصد گاز را در ایران گران کردند. شرکت گاز هر ۱۵ روز از ما پول می‌گیرد/ مجبور شدیم کارخانه‌مان را تعطیل کنیم.

من بزرگترین کارخانه متانول جهان را تاسیس کردم، اما شما آنرا تعطیل کردید

تعداد بازدید : 72

نامه انجمن کارفرمایی پتروشیمی به رییس جمهور: با این قیمت‌ها فاتحه اقتصاد پتروشیمی را بخوانید!

دولت برای تعیین نرخ خوراک گاز و سوخت برای واحد‌های تولیدی در یک دو راهی پیچیده قرار گرفته است. در این حال انجمن کارفرمایی پتروشیمی نامه‌ای تحت عنوان «درخواست بازنگری در قیمت ثابت اعلام شده برای گاز طبیعی خوراک و سوخت پتروشیمی» ارسال کرده است.

من بزرگترین کارخانه متانول جهان را تاسیس کردم، اما شما آنرا تعطیل کردید

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۱۵۲۶۳۳، www.90eghtesadi.com/ و اقتصادآنلاین، کدخبر: ۷۲۶۵۴۵

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین