پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۱۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در توییتی نوشت: با ترخیص خودرو‌های فوتبالیست‌ها مشخص شد اگر بخواهند، در چند روز قانون مصوب خودشان را دور می‌زنند، خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ cc و بالای ۲۰.۰۰۰$ را وارد میکنند و ماشین ۵ میلیاردی را به قیمت‌های فضایی ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان معامله می‌کنند. انگار در این مملکت فقط مردم غریبه‌اند!

شعار سال: جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در توییتی نوشت: با ترخیص خودرو‌های فوتبالیست‌ها مشخص شد اگر بخواهند، در چند روز قانون مصوب خودشان را دور می‌زنند، خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ cc و بالای ۲۰.۰۰۰$ را وارد میکنند و ماشین ۵ میلیاردی را به قیمت‌های فضایی ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان معامله می‌کنند. انگار در این مملکت فقط مردم غریبه‌اند!

جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس با اشاره به ترخیص خودرو‌های فوتبالیست‌ها نوشت «اگر بخواهند، در چند روز قانون مصوب خودشان را دور می‌زنند.»

رشیدی کوچی: با ترخیص خودرو‌های فوتبالیست‌ها مشخص شد اگر بخواهند، در چند روز قانون مصوب خودشان را دور می‌زنند

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۷۳۷۴۷۲، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین