پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
رسیدگی به لایحه یک‌فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، طبق اصل ۸۵ قانون در دستور کار مجلس قرار گرفت و هشتاد و پنجی شدن لایجه عفاف و حجاب با ۱۷۵ رأی نمایندگان مجلس تصویب شد.

شعارسال: امروز بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به لایحه یک‌فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، طبق اصل ۸۵ قانون در دستور کار مجلس قرار گرفت.

لایحه حجاب ماده ۸۵ شده و محرمانه بررسی می شود!

*رییس کمیسیون قضایی: در لایحه حجاب دخالت فیزیکی پلیس به حداقل رسیده است

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با تقاضای بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، گفت:

یکی از آسیب‌هایی که تا امروز ادامه دارد، این است که عده‌ای از دختران به قصد حمایت از فوت یک دختر پس از روشن شدن حقیقت جبهه خود را عوض کردند، ولی برای عده‌ی دیگر واقعیت روشن نشده و در مقابل عده‌ای دیگر از بیرون یک جنگ ترکیبی را هدایت می‌کنند.

لایحه تنظیم شده در پستو و پنهانی تدوین نشده است و تنها ۸ نفر آن را تدوین نکرده‌اند بلکه جمع بزرگی از عقلا آن را تنظیم کرده‌اند

دشمن به دنبال این است که این لایحه به نتیجه نرسد

در این لایحه دخالت فیزیکی پلیس به حداقل رسیده است

این لایحه یک اعتبار، حیثیت و آبرو برای این مجلس است

بررسی اصل ۸۵، تصمیم‌گیری در پستو نیست بلکه بر اساس یک اصل از قانون اساسی است که به مجلس این مجوز را داده است.

*ادعای مهم در مورد لایحه حجاب که قالیباف آن را تکذیب کرد

غلامرضا نوری قزلجه در نشست امروز صبح مجلس در مخالفت با تقاضای بررسی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ گفت: این لایحه حتی به حوزه دانش آموزی نیز ورود کرده است! براساس موادی از این لایحه اگر یک دانش آموز ۱۰ ساله در مدرسه‌ای خلاف این قانون عمل کند حتما باید وی را از کلانتری تحویل بگیرید و این می‌تواند جامعه را بهم بریزد!

اما محمد باقر قالیباف در رد صحبت‌های غلامرضا نوری قزلجه اظهار داشت: این اطلاعات جنابعالی کاملا غلط و اشتباهی بود.

در هیچ کجای کار لایحه فوق هیچ فردی و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد و به کلانتری برده نمی‌شود. اینکه شما می‌گویید باید آن‌ها را از کلانتری جمع کنید، کاملا دروغ محض است.

 
تعداد بازدید : 3

 

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار: 22مرداد1402، کدخبر: 1603860، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین