پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۴۲۴
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم تاکید کرد: کمیسیون تصویب کرد که هر گونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی شود و دستگاه‌ها رأسا نمی‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

شعارسال: محسن زنگنه در توضیح جلسه کمیسیون اصل نود گفت: کمیسیون تلفیق در مصوبه‌ای دولت مکلف را می‌کند تا پایان برنامه هفتم توسعه تعداد کارمندانش را تا ۱۵ درصد کاهش دهد.

استخدام دولتی مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی می‌شود

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های وابسته به یک وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز در هم تجمیع شده و عملا دستگاه‌ها به یک اداره‌کل تبدیل می‌شوند. علاوه بر این هر گونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی شود و دستگاه‌ها رأسا نمی‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

زنگنه درباره مصوبه کمیسیون در زمینه فعالیت سازمان انرژی اتمی بیان کرد: مقرر شد دولت منابع مورد نیاز برای تامین برق انرژی هسته‌ای را در طول برنامه هفتم از محل تهاتر نفت تامین کند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 30مرداد1402، کدخبر: 1389801، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین