پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۹۱۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
امروز، ۲۰ شهریورماه، سالروز نخستین شعبه بانک ملی ایران است که در سال ۱۳۰۷ در خیابان فردوسی تهران آغاز به کار کرد.گفتنی است؛ بانک ملی ایران به همین مناسبت نشان ۹۵ سالگی این بانک را رونمایی کرده است.

شعار سال: به مناسبت نودوپنجمین سال تاسیس بانک ملی ایران، از نشان ۹۵ سالگی بانک رونمایی شد.

رونمایی از نشان ۹۵ سالگی بانک ملی ایران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، امروز، ۲۰ شهریورماه، سالروز نخستین شعبه بانک ملی ایران است که در سال ۱۳۰۷ در خیابان فردوسی تهران آغاز به کار کرد.

گفتنی است؛ بانک ملی ایران به همین مناسبت نشان ۹۵ سالگی این بانک را رونمایی کرده است.

پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران

دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران
به مناسبت نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران پیامی به شرح زیر صادر کرد:

نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران، گرامیداشت تاسیس نهادی است که فصل جدیدی در سپهر اقتصادی ایران عزیزمان آغاز کرد.

بانکی که روزگاری در چند گیشه محدود خلاصه می‌شد توانست با جهد و تلاش نیروی انسانی متخصص و پر تلاش خود تبدیل به چنان نهادی شود که در برهه‌های مختلف تاریخ کشور، دوشادوش اقشار مختلف میهن اسلامی برای آبادانی و سرافرازی کشور نقش آفرینی کند. ترمیم آثار بر جا مانده از هشت سال دفاع مقدس و احیاء زیر ساخت‌های صنعتی و اقتصادی کشور تنها گوشه‌ای از کارنامه پرافتخار این بانک بزرگ را تشکیل می‌دهد.

امروز نیز بانک ملی ایران نیاز دارد تا بیش از پیش این نقش پیشرو را به عنوان بازوی اجرایی دولت محترم تقویت کند.

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، پاسخگویی به نیاز‌های عمومی مردم به خصوص در پرداخت تسهیلات خرد، حمایت از بخش تولید به عنوان پیشران مقابله با تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران و تحقق همه محور‌های اقتصاد مقاومتی، مسیر روشنی است که بانک ملی ایران با همه ظرفیت خود در راه آن کوشش می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران آرزومندم که این بانک با تاسی به روحیه جهادی و استفاده از ظرفیت عظیمی که در اختیار دارد، در مسیر تحقق اهداف عالیه دولت سیزدهم کوشا و ساعی باشد و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزاید.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی، تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر:۱۹۵۱۲، www.bmi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین