پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۹۱۹۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
اخیرا براساس اطلاعاتی که در سامانه کدال منتشر شده، اقدامات قضایی و پیگیری‌های بانک مرکزی و مراکز نظارتی باعث شده فقط در سه فقره حدود ۴۴۶ میلیارد تومان از مطالبات بانک از حسین هدایتی وصول و از بدهی‌های وی به بانک کسر شود.

شعار سال: ۴۴۶ میلیارد تومان از بدهی ۱۰ساله حسین هدایتی پس گرفته شد.

 در سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ با عدم نظارت بانک مرکزی وقت بر امور بانک سرمایه، منابع قابل‌توجهی از این بانک در قالب وام به‌نام شرکت‌های صوری و کاغذی و سایر دریافت شد.

اقدامات جدی دولت سیزدهم برای بازگرداندن منابع غارت‌شده بانک سرمایه


دریافت‌کنندگان این وام‌ها که ۶۹ شخص حقیقی و حقوقی بودند، بین سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ تقریبا مبالغ بسیار ناچیزی را به بانک برگرداندند، به‌طوریکه رقم تسهیلات دریافتی آنان از حدود ۵ یا ۶ هزار میلیارد تومان به حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۰ رسید.

اما اخیرا براساس اطلاعاتی که در سامانه کدال منتشر شده، اقدامات قضایی و پیگیری‌های بانک مرکزی و مراکز نظارتی باعث شده فقط در سه فقره حدود ۴۴۶ میلیارد تومان از مطالبات بانک از حسین هدایتی وصول و از بدهی‌های وی به بانک کسر شود.

اقدامات جدی دولت سیزدهم برای بازگرداندن منابع غارت‌شده بانک سرمایه

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۱۵۳۱۵۳، www.۹۰ eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین