پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۶۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کشور آنقدر پول دار نیست که بی قید و شرط به هر باسرپا و بی سرپایی به اسم کارمند و کارشناس و مدیر حقوق ماهیانه بدهد و بعد شاهد تخریب و هزار درد باشد. ضرغامی با قید فوریت در خصوص این تخریب و اهمال باید پاسخگو باشد. باید بگوید که هزینه حفاظت و مرمت چهل ستون چقدر بوده؟ وضعیت نظارت انسانی بر این آثار تاریخی در قالب پیمانکاری بوده یا کارشناس مستقر. در هر دو حالت ، گزارشات تخریب ارایه شده است یا خیر؟ اگر شده، چرا پیگیری نشده است و اگر گزارش ارائه نشده، برای کارشناسان مربوطه یا پیمانکار ، باید اقدام به صدور شکایت کیفری نمود. منتظریم ضرغامی.

شعارسال: تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که این عکس‌ها نشان می‌دهد ۲۰ ستون ۴۰ ستون در اثر وجود موریانه در حال تخریب است.

موریانه‌ها چهل‌ستون را خوردند! + پول حفاظت و مرمت کجا رفته و عملکرد نظارتی کارشناسان مربوطه کجاست؟

یک کاربر در شبکه اجتماعب ایکس (توئیتر سابق) نوشت: موریانه‌ها چهل ستون را خوردند. این عکس‌ها نشان می‌دهد که ۲۰ ستون ۴۰ ستون در اثر وجود موریانه در حال تخریب است. مقابله با موریانه طرحی بلند مدت است و نیاز به زمان دارد و مدیران میراث حال و حوصله طرح‌های بلند مدت که دستاورد تبلیغاتی هم برای‌شان ندارند.

موریانه‌ها چهل‌ستون را خوردند! + پول حفاظت و مرمت کجا رفته و عملکرد نظارتی کارشناسان مربوطه کجاست؟

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اقتصادنیوز، تاریخ انتشار: 10آبان1402، کدخبر: 607281، www.eghtesadnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین