پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۹۳۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گزارش سازمان امور مالیاتی مبنی بر وجود ۸ هزار واحد خانه خالی در بانک مسکن را تکذیب کرد و بیان داشت که آنچه موجب این اشتباه شده، مربوط به قرارداد‌هایی در قالب اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی است که در بانک انجام می‌شود و آمار این خدمات بانکی نیز به عنوان آمار بانک مسکن آورده شده است. بر اساس توضیحات مدیرعامل بانک مسکن،برخی از منتقدین این سوال را مطرح می کنند که آیا باید در خصوص وضعیت استفاده کنندگان از وام های بانک مسکن ( استفاده از وام برای خرید خانه ای که خالی گذاشته می شوند) تجدید نظر صورت پذیرد؟

شعارسال: سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن گفت:آنچه موجب این اشتباه شده، مربوط به قرارداد‌هایی در قالب اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی است که در بانک انجام می‌شود و آمار این خدمات بانکی نیز به عنوان آمار بانک مسکن آورده شده است.

تکذیب آمار مربوط به هشت هزار خانه خالی بانک مسکن + توضیحات منجر به شفاف سازی

حسینی گفت: گزارش اصلاحی به وزارت راه و شهرسازی ارائه و به سازمان امور مالیاتی ارجاع شده است، تعداد واحد‌های خالی بانک مسکن به ۲۰۰ واحد هم نمی‌رسد که در اختیار شعبات و یا دفاتر بانک مسکن فعال قرار دارد.

وی تاکید کرد: واحد‌های خالی بانک مسکن را از ابتدای سال برای فروش گذاشته شده و این مسیر را ادامه می‌دهیم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25آذر1402، کدخبر: 3007331، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین