پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
از جمله مهمترین سازمان های نظارتی زیر سوال در جمهوری اسلامی ایران، سازمان بازرسی کل کشور است که قطع به یقین ، فاقد توان فنی لازم برای ایفای وظایف حاکمیتی محوله می باشد. گروه ها و تشکیلات سازمان محترم بازرسی در هر اداره و دستگاهی تا سرحد شهرستان و شهر حضور دارند و با این حجم تخلف اداری ،رشا و ارتشا ، اختلاس، قصور، تقصیر، ترک فعل و اهمال و رانت و سوءِ استفاده از مقام و موقعیت اداری و جعل یا مخدوش نمودن و دست بردن در اسناد و اوراق رسمی یا دولتی و غیره مواجه هستیم. داداشی های سازمان بازرسی ، شفاف بگین برای چه کاری دارید حقوق می گیرید. لطفا ما رو ارشاد کنید، پیلیز. اگر هم افتخار دادید و از برج عاج پائین اومدید ، حاضریم مدل تحلیل تقاطی کشف جرم و تخلف سازمانی، مدیریتی و اداری رو خدمت ریاست محترم و معاونین عزیز سازمان ، تشریح کنیم. شاید خوشتون اومد و خواستید تکونی به هیکل فربه سازمان بدید. ما آماده همکاری داوطلبانه هستیم.

شعارسال: ویدئو کلیپ طنزی در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است (بنام علی توحیدی) که با زبان بی زبانی، روایت کننده وضعیت فعلی کشور عزیزماست. وقتی این ویدئو را کنار چند ویدئوی طنز دیگر قرار می‌دهیم، واقعیات دردناکی را متجلی و نمایان می‌کنند. ضعف حاد سازمان‌های نظارتی و بازرسی کشور و کم حساسیتی به تخلفات مدیران و سیاسیون. واقعا چرا؟

این شوخی نیست جناب سازمان بازرسی کل کشور

ما را بی خیال شوید (ما بد، ما سیاه نما، ما مزدور بیگانه، ما جاسوس اجنبی، ما مفسد فی الارض، اصلا ما هرچه که شما بگویید همان)، سوال مان این است که آیا این آب و خاک و جغرافیای کشوری برای شما هم هست یا خیر؟ آیا ۳۰۰ هزار نفر از برادران، خواهران، دوستان و عزیزان شما برای این چارچوب ارزشی و اعتقادی خون داده اند یا نه؟ آیا مرگ را قبول دارید و به رفتنی بودن خودتان هم می‌اندیشید یا کلا فراموش شده است؟ آیا قرار است که فرزندان خودتان در این آب و خاک زندگی کنند یا خیر؟ آیا واژگانی مثل غیرت، تعهد، ادای دین، صلاحیت، انجام وظیفه و همانند آن‌ها، معنادار هستند یا درب دکان شان، تخته شده است؟ ما سربسته و به طنز گفتیم انچه که شرط بلاغ بود، قضاوت و تصمیم با خودتان.

تعداد بازدید : 15
 
تعداد بازدید : 14
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
0
طنز یا واقعیات مهران مدیری؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین