پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۳۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: واگذاری شرکت هواپیمایی ایران ایر باید روند مناسب خود را طی کند و هنوز قطعیتی در این زمینه وجود ندارد.

شعارسال: شمس الدین فرزادی پور در نشست خبری هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: بعد از انجام موفق عملیات حج تمتع، این شرکت آماده انجام دادن عملیات عمره مفرده است.

واگذاری ایران ایر قطعیت ندارد

وی افزود: یکی از مهم‌ترین بخش‌های تقویت ناوگان این شرکت، تعمیرات اساسی یا اورهال کردن هواپیما‌ها بود که تاکنون ۲ فروند هواپیمای‌ ای تی آر وارد چرخه پروازی شده اند و تا ۲۵ روز آینده نیز هواپیمای‌ای تی آر بعدی وارد چرخه می‌شود و ۴ فروند دیگر نیز تا پایان سال، وارد چرخه پروازی خواهند شد.

فرزادی پور ادامه داد: از هر هواپیمایی که متناسب با ماموریت‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر باشد، استفاده خواهیم کرد و اگر هواپیمای ایرانی سیمرغ نیز وارد بازار شود طبیعتا ایران ایر از آن استفاده می‌کند و هیچ تهدید و یا تحمیلی برای به کارگیری این هواپیما نیست.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: بحث واگذاری ایران ایر از ۸ سال گذشته مطرح بوده است، اما روند مناسبی ندارد و برای این کار یا به صورت کامل باید از فهرست واگذاری‌ها خارج شود یا روند مناسبی باید داشته باشد، اما فعلاً این واگذاری قطعیت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال نیز که آیا خود شما در ساعات کاری به پرواز می‌پردازید، بیان کرد: این مطلب یک امر شخصی است، اما باید بگویم فقط در حد الزام قانونی در روز‌های تعطیل ساعت پروازی خود را تکمیل می‌کنم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 28آذر1402، کدخبر: 4094937، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین