پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۳۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
مصطفی فقیهی صاحب امتیاز سایت خبری انتخاب با محور قرار دادن سخنان رئیس جمهور در جلسه دیدار با احزاب سیاسی بیان داشت که آقای ⁧رییسی⁩! چطور انقدر آسوده و علنی، خلاف گفته و از آستانه تحمل دولت خود، سخن می‌کنید؟ ‏جهت یادآوری (هم برای شما و هم حاضران در جلسه که در برابر این ادعای خلاف، واکنشی نشان ندادند) ⁧ سایت_انتخاب⁩ با تصمیم هیأت نظارت (تحت ریاست وزیر ارشاد شما و اکثریت اعضایی که دولتی هستند) صرفاً به دلیل انتشار ویدیویی در مورد سیاست‌خارجی دولت، تعطیل شد! و .... لازم به توضیح است که به زودی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال پیرو دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به حذف یک خبر خود، مکاتباتی را با ریاست محترم قوه قضائیه و دادستان محترم کل کشور برای شفاف سازی ماهیت حقوقی این کارگروه (نهاد شبه قضایی یا تشکیلات قضایی) و تعیین تکلیف در خصوص وضعیت آرای صادره با تاکید بر دو اصل قابلیت شکایت در دیوان عدالت (در صورت ادعای نهاد شبه قضایی) و یا رعایت آئین دادرسی (در صورت ادعای تشکیلات قضایی) در راستای ممانعت از سلیقه گرایی‌های احتمالی و خدای ناکرده بحث نفوذ (رویکرد امنیتی که موضوع بشکل مستقل توسط این پایگاه خبری در مکاتبه با دو نهاد اصلی امنیتی کشور دنباله گیری خواهد شد) انجام خواهد گردید و ان شالله برای این پایگاه خبری و سایر رسانه‌های تخصصی، رفع مشکل خواهد شد. هشدار می‌دهیم که در صورت سنگ اندازی‌های احتمالی برخی از افراد معلوم الحال در این خصوص، موضوع با استمداد طلبی از حضرت اقا (مقام معظم رهبری) دنباله گیری می‌شود.

شعارسال: مصطفی فقیهی صاحب امتیاز سایت خبری انتخاب نوشت، آقای ⁧رییسی⁩! چطور انقدر آسوده و علنی، خلاف گفته و از آستانه‌ی تحمل دولت خود، سخن می‌کنید؟ ‏جهت یادآوری (هم برای شما و هم حاضران در جلسه که در برابر این ادعای خلاف، واکنشی نشان ندادند) ⁧ سایت_انتخاب⁩ با تصمیم هیأت نظارت (تحت ریاست وزیر ارشاد شما و اکثریت اعضایی که دولتی هستند) صرفاً به دلیل انتشار ویدیویی در مورد سیاست‌خارجی دولت، تعطیل شد! و شگفتا که شما از آستانه‌ی تحمل بالای خود سخن می‌کنید، و عجیب‌تر که صدای اعتراضی از حاضرانِ در جلسه، شنیده نمی‌شود.

آقای رییسی! شما از آستانه‌ تحمل سخن می‌کنید؟ + انتقاد از سلیقه گرایی در تصمیمات هیأت نظارت وزارت ارشاد

اما با فرض عدم اطلاع شما، قصد دارم جناب‌تان را با پدیده شگفت و مدل‌ِ نوینِ مواجهه با منتقدین در دولت خود، آشنا کنم. قریب به یک‌سال است که دولت، به راهکار جدیدی برای مقابله با رسانه‌های منتقد رسیده؛ آن‌چنان که با فشار برای حذف تبلیغاتِ رسانه‌های منتقد، به دنبال ساقط‌کردن اندک رسانه‌های باقی‌مانده منتقد است. ‏سوگ‌مندانه حتی مشاهده شده که شرکت‌های خصوصی برای جلوگیری از تبلیغ دادن به رسانه‌های منتقد، تحت فشار قرار گرفته‌اند.

تعداد بازدید : 3

توضیحات تائیدی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال:

ادعا‌های آقای مصطفی فقیهی به گونه‌ای دیگر توسط رسانه تخصصی، مستقل و توسعه گرایی، چون پایگاه تحلیلی خبری شعار سال هم تائید می‌شود. رسانه‌ای که تا جای ممکن سعی در حفظ بی طرفی و ارتقا حساسیت‌ها و دغدغه‌های تمدنی و توسعه‌ای و اصلاح حوزه مدیریت اجرایی کشور را داشته و وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شود و خط قرمز خود را توسعه رویکرد تمدن سازی و گام دوم انقلاب و عدالت محوری، حفاظت و تقویت حوزه حاکمیتی کشور، تقویت و حفاظت از منافع ملی و توسعه و ارتقا نظامات اداری قرار داده است.

چندی پیش شاهد دستور شفاهی و بدون ارایه ادله قانونی از طرف کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه برای حرف یک خبر بودیم. نوع برخورد فرد رابط از دادستانی (ادعا شده و نیازمند راست ازمایی که در حال پیگیری از مراجع قانونی و پیگیری مستقل از طرف نهاد خاص است) به هیچ وجه، برخورد دوستانه و استاندارد نبود و سرتا به پا با نوعی رویکرد تحکم آمیز، ارعاب و با کمال تاسف، تحقیر و کنایه همراه بود.

در حالی که خبر از عنوان گرفته تا چکیده و حتی درون متن، حالت سوالی داشت و از طرف مقابل درخواست پاسخ شده بود. با توجه به تجارب اتاق‌های فکر فعال در این پایگاه خبری و هسته حقوقی، بنظر می‌رسد که با نوعی سلیقه گرایی و یا خدای ناکرده جریان نفوذ احتمالی، مواجه هستیم.

مقرر گردید، موارد از طریق مکاتبه با جناب دادستان کل کشور و ریاست محترم قوه قضائیه پیگیری و چاره جویی شود و چنانچه شیطنت‌های احتمالی در این مسیر بوجود آید، موارد با استمدادجویی مستقیم از حضرت آقا و تظلم نزد ایشان، تعیین تکلیف گردد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
0
خدا خیرتون بده. چند تا رسانه سالم مستقل باید برند و حرف بزنند تا داستان درست بشه و قانون گرایی جای سایر مسیرها رو بگیره
حدا حافظ سربازهای علی باشه ان شا االله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین