پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
از شعار‌های اصلی انقلاب اسلامی استعمار زدایی خارجی‌ها و استثمارزدایی داخلی‌ها بود. متاسفانه بنا بر دلایلی چند صنعت خودروی کشور بعنوان نوعی عامل استثماری عمل می‌کند. از قیمت گرفته تا کیفیت. از پاسخگویی گرفته تا خدمات پس از فروش. گوش شنوایی هم به درد و دل و اه و ناله مغمومین وجود ندارد. حد نهایت کار این است که یک تشر قیمتی بر عالیجنابان زده شود و چند روزی دست و پایشان را جمع و جور‌تر کنند. در همین گیر و دار، مدیران خودرو تبلیغ طرح زمستانه خدمات پس از فروش خود (۲۳ دی ماه لغایت ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲) را می‌زند. نمی‌دانیم گریه کنیم یا با آهنگ آو آو، آوآو، بخندیم. فقط می‌توانیم بگوییم که از واقعیات کف جامعه تا تخیلات مدیران خودرو در بحث مشتری مداری و خدمات پس از فروش، خیلی فاصله وجود دارد. بتازونید تا جایی که سنت الهی براتون جاری بشه. البته اگه بدونید سنت الهی در این مورد چیه. راستی آماری از وضعیت خرابی ام وی ام در ۵ سال اول خرید محصولات دارید؟ میزان تصادفات و علل تصادف چطور؟ تست تصادف داخلی رو انجام می‌دید یا فقط به همون تست تصادف کارخانه مادر اکتفا می‌شه؟ خوشحال می‌شیم ما و ۸۵ میلیون هم وطن ایرانی، بیشتر درباره مشتری مداری هاتون بدونیم.

شعارسال: شرکت مدیران خودرو، فراخوان طرح زمستانی خدمات پس از فروش داده (۲۳ دی ماه تا ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲). فراخوانی که از دیدگاه ما به تخیلات بیشتر شبیه تا خدمات پس از فروش و بازدید دوره‌ای و حتی تبلیغات.

از واقعیت تا تخیلات مشتری مداری در مدیران خودرو+ چند لیست خریدار شاکی بیاریم ، حرفمون قبوله

مدیران خودرو در آگهی تبلیغاتی خودش گفته که، شرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از قطب‌های اصلی صنعت خودروسازی کشور، پس از دو دهه فعالیت موفق خود همواره به فکر ارتقا خدمات ارائه شده به مشتریان خود بوده است. یکی از مواردی که این شرکت در راستای تامین نیاز‌های خریداران محصولات خود داشته است، گسترش یکی از بزرگترین شبکه‌های خدمات پس از فروش در تمامی استان‌های کشور بوده است. این شبکه که متشکل از بیش از ۱۵۰ نمایندگی خدمات پس از فروش است، آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی می‌باشد.

در همین راستا، شرکت مدیران خودرو و برند ام وی ام اقدام به برگزاری طرح زمستانی خدمات پس از فروش برای خانواده ششصد هزار نفری ام وی ام در نمایندگی‌های خود کرده است. این کمپین از تاریخ ۲۳ دی ماه لغایت ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در تمامی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ام وی ام برگزار خواهد شد و مشتریان گرامی می‌توانند از خدمات متنوع این طرح استفاده کنند. مشتریان گرامی می‌توانند علاوه بر استفاده از ۲۰ درصد تخفیف در خرید مایع ضدیخ و ۱۰ درصد تخفیف در سایر قطعات تا سقف سه میلیون ریال، خدماتی همچون بازدید خودرو و مایع شیشه شوی را به شکل رایگان دریافت کنند.

مشتریان عزیز ام وی ام و شرکت مدیران خودرو، باید خوشحال باشند که ۳۰۰ تومان تخفیف به اونا داده شده. بعلع، امروزه روز، پسر به پدر اینقدر تخفیف نمی‌ده؟! بسوزه گور بابای انحصار و ضعف نظارت، که ریشه بخش اعظم فساد در این کشوره.

تعداد بازدید : 2


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین