پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۸۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
مهدی نقدی فرماندار شفت خبر داد که عملیات آوار برداری در روستای امام زاده ابراهیم (ع) آغاز شده است. همچنین مصوب شده تا به هر واحد آسیب دیده، مبلغ ۳۵۰ میلیون وام ۴ درصد با باز پرداخت ۲۰ساله ارایه شود. ضمن تشکر خاص از این اقدام خوب دولت سیزدهم، باید درخواست نمود که مبلغ وام مصوب باید به حدود ۵۰۰ میلیون تومان ارتقا یابد. چرا که هزینه ساخت و ساز منطقه در حدود هفت میلیون تومان برای هر متر مربع بوده و مبلغ وام باید به گونه‌ای باشد که بتوان یک واحد حدود ۷۰ متری را با آن ساخت.

شعار سال: مهدی نقدی فرماندار شفت در حاشیه بازدید از شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت ضمن خدا قوت به تمامی مسؤولان و تشکر ویژه از مشارکت مردم امام زاده ابراهیم (ع) اظهار کرد: از صبح امروز عملیات آوار برداری واحد‌های مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم آغاز شده است.این آوار برداری با ماشین آلات بنیاد مسکن شامل دو دستگاه کامیون و یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل زنجیره‌ای راهداری در حال انجام است و با مشارکت مردم امیدوارم کمتر از یک ماه به پایان برسد. لازم به توضیح است که، از فردای روز حادثه کارشناسان بنیاد مسکن برای نقشه برداری و مشخص شدن حریم افراد وارد امام زاده ابراهیم شدند، گفت: خوشبختانه تمامی کارشناسی‌ها برای واحد‌های آسیب دیده انجام شده است.

اقدام قابل تحسین دولت در تخصیص وام بیست ساله چهاردرصدی برای واحد‌های صدمه دیده اتش سوزی شفت + مبلغ وام را ۵۰۰ کنید، متوسط ساخت و ساز منطقه متری ۷ میلیون تومان است

فرماندار شفت با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ واحد از بیمه آتش سوزی برخوردار بودند، بیان کرد: تمامی کار‌های بیمه انجام شده و به زودی روند پرداخت بیمه در همین شهرک با چک رسمی بیمه به افراد آسیب دیده اهدا خواهد شد. نقدی ادامه داد،خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته به هر واحد ۳۵۰ میلیون وام ۴ درصد با باز پرداخت ۲۰ساله برای افراد آسیب دیده در نظر گرفته شده و انجام می‌گیرد.

اقدام قابل تحسین دولت در تخصیص وام بیست ساله چهاردرصدی برای واحد‌های صدمه دیده اتش سوزی شفت + مبلغ وام را ۵۰۰ کنید، متوسط ساخت و ساز منطقه متری ۷ میلیون تومان است

ضمن تشکر خاص از این اقدام حمایتی خوب دولت سیزدهم، باید درخواست نمود که مبلغ وام مصوب باید به حدود ۵۰۰ میلیون تومان ارتقا یابد. چرا که هزینه ساخت و ساز منطقه در حدود هفت میلیون تومان برای هر متر مربع بوده و مبلغ وام باید به گونه‌ای باشد که بتوان یک واحد حدود ۷۰ متری را با آن ساخت.

 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از دیار میرزا. منتشره در 29 اردیبهشت 1403. کدخبر: 864368 . https://diyarmirza.ir/ سایر منابع.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین