پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
وکیل آقایان مجتبی امانی و محمدصادقی از صدور حکم قطعی لغو انتصاب کامران میرزایی بعنوان شهردار رودبار توسط شعبه ۲۵ تجدید نظر دیوان عدالت اداری خبرداد.

شعارسال: با پیگیری‌های محمد صادقی و مجتبی امانی دو عضو شورای شهر رودبار و وکیل آن‌ها محسن خاکزاد از طریق مراجع قضایی حکم انتصاب کامران میرزایی به عنوان شهردار رودبار لغو شد.

یازدهم آبان ماه سال ۱۴۰۲ حکم شهردار رودبار امضا و عصر روز چهاردهم آبان ماه بدون دعوت و حضور اعضای شورای شهر رودبار مراسم معارفه وی برگزار شد.

حکم انتصاب شهردار رودبار لغو شد!

صادقی عضو شورای شهر رودبار در این باره، گفت: بالاخره تلاش‌های من و همکارم به نتیجه رسید و با پیگیری‌های محسن خاکزاد وکیل مان توانستیم از طریق دیوان عدالت اداری با ثبت شکایت از بی عدالتی که برای انتخاب شهردار رودبار صورت گرفته بود به نتیجه برسیم و رای قطعی حکم انتصاب کامران میرزایی به عنوان شهردار رودبار لغو شود.

محمد صادقی پیش از این گفته بود: به دیوان شکایت می‌کنیم چراکه صورت جلسه برای انتخاب شهردار خارج از دفتر شورا و احتمالا در دفتر فرماندار و به اجبار یا توصیه کسی به امضا رسید، اما شک ندارم که فرماندار رودبار پشت این ماجراست چراکه ما به فرماندار اعلام کردیم که این اسناد و مدارک و امضا‌ها متعلق به ما نیست. حتی از مراجع ذی ربط خواستیم این امضا‌ها و مدارک جعلی از سوی اعضای شورای شهر رودبار را جهت خط‌شناسی مورد بررسی و کارشناسی قرار دهند، اما متاسفانه نتیجه‌ای نگرفتیم.

محسن خاکزاد وکیل دو عضو شورای شهر رودبار، گفت: با رای قطعی صادره توسط شعبه ۲۵ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری، حکم انتصاب کامران میرزایی به عنوان شهردار رودبار لغو و وی دیگر قانونا شهردار رودبار نیست.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: 8خرداد1403، کدخبر: 1487155، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین