پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش عمرانی گیلان به‌ جهت عدم تخصیص منابع مالی خیلی راضی نیستیم و انتظار داریم که در این بخش تلاش و جدیت بیشتری انجام شود.

شعارسال : محمدحسین قربانی اظهار کرد، عملکرد استان در تمامی زمینه‌ها رضایت بخش بوده است، فقط در بخش عمرانی به‌ جهت عدم تخصیص منابع مالی خیلی راضی نیستیم و انتظار داریم که در این بخش تلاش و جدیت بیشتری صورت بگیرد.

وی گفت: در راستای پیگیری مطالبات گذشته در بخش عمرانی و ملاقاتی که مجمع نمایندگان با وزیران و رئیس مجلس شورای اسلامی داشتند، 2 درخواست ویژه را لاریجانی مطرح کرد که شامل اختصاص مبلغ 8/5 میلیارد دلار، از صندوق توسعه برای مدیریت آب‌های مرزی و دیگری در بحث راه‌های روستایی استان گیلان است.

نماینده آستانه‌اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات گیلان مدیریت آب‌های مرزی در زمینه جمع‌آوری آب‌های شرب و کشاورزی و سطحی و سیستم فاضلاب استان است و ما باور داریم که اگر این امتیاز بزرگ شامل گیلان شود بتوانیم آب شرب و کشاورزی را در استان مدیریت کنیم.

قربانی بیان کرد: بحث عمده‌ای که امسال توانستیم آن را به‌صورت ویژه مدیریت کنیم، جلوگیری از واردات بی‌رویه برنج و کمک به‌توسعه برنجکاری کشاورزان در داخل استان گیلان است و از حدود 50 هزار هکتار از مزارع که قرار بود طی 3 سال تجهیز شوند، 10 هزار هکتار آن در برنامه اجرایی شدن قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اختصاص مبلغ 13 میلیارد تومان برای ساخت پل ورودی آستانه، دریافت مطالبات صیادان، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای آبرسانی به روستاها به‌‌ویژه آستانه اشرفیه از دیگر اقدامات انجام شد و در روزهای گذشته بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری "تسنیم ، تاریخ انتشار جمعه 29 آبان 1394 ، کد مطلب : 921240 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین