پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۳۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
‌معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت میزان صادارت محصولات بنگاه‌های کوچک و متوسط در سال جاری را ۱.۴ میلیارد دلار اعلام و اظهار کرد: بیش از ۹۵۴ بنگاه‌ کوچک و متوسط در سال جاری در امر صادرات فعال بوده‌اند.

شعار سال: علی یزدانی ۹ دی‌ماه در سفر به شهرکرد در آئین افتتاح شرکت سازه‌های فلزی هفشجان از بازدید از ۱۷ شهرک و ناحیه صنعتی در سفر دو روزه به چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: سرمایه در گردش یکی از مشکلات اصلی واحدهای صنعتی است که با همگرایی بین مسئولین استانی قابل حل است و وزرات صنعت، معدن و تجارت نیز در زمینه‌هایی نظیر صدور ضمانت‌نامه‌های بانکی برای خرید مواد اولیه و تسهیل در جذب سرمایه‌ در گردش در راستای رفع این مشکل حرکت می‌کند.

وی با اشاره به ثبت‌ ۱۰ هزار و ۵۳۴ مورد عقد قرارداد بین بنگاه‌های کوچک و متوسط و سیستم بانکی به‌منظور اخذ تسهیلات در سال جاری، تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۳۰۲ بنگاه کوچک و متوسط تاکنون موفق به اخذ تسهیلات با اعتبار هفت هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان از مجموع قراردادها با اعتبار هفت هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان شده‌اند.

یزدانی با بیان اینکه شرایط سرمایه‌گذاری در سال جاری مساعد بوده است، گفت: با هر شرایطی با سرمایه‌گذاری‌ها در بخش صنعت موافقت می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: در طول تاریخ سیستم بانکی سابقه نداشت است که بانک به سرمایه‌گذار دارای اقساط معوق، تسهیلات پرداخت کند اما در سال جاری این اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: پرداخت ضمانت‌نامه‌های سرمایه‎‌گذاری در سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی میزان صادارت محصولات بنگاه‌های کوچک و متوسط در سال جاری را ۱.۴ میلیارد دلار اعلام و اظهار کرد: بیش از ۹۵۴ بنگاه‌ کوچک و متوسط در سال جاری در امر صادرات فعال بوده‌اند.

یزدانی شرکت مارون سازه را یکی از شرکت‌های آینده‌دار در زمینه صنایع فلزی دانست و گفت: این شرکت به دلیل داشتن سرمایه اولیه، تخصص کارکنان و بازار فروش مناسب دارای شرایط مساعدی در زمینه صنعت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان به وجود نخاله‌های ساختمانی در کنار جاده شهرک صنعتی هفشجان اشاره و تصریح کرد: جمع‌آوری این نخاله‌ها و بهسازی و تعریض جاده شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه قرار گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 9 دی 1395، کد مطلب: 95100905742، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین