پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
دبیر انجمن شرکت‌های پخش استان گیلان گفت: نخستین بار در کشورمدرسه فروش و بازاریابی در گیلان احداث و راه اندازی می‌شود.

شعارسال : حسین کوچک با اشاره به اینکه انجمن صنعت پخش گیلان حدود 7 سال است که در گیلان فعالیت دارد و دستاوردهای زیادی را در صنعت پخش استان به ارمغان آورده است، اظهار داشت: سازماندهی و قانونمند کردن نظام توزیع و تدوین لایه‌های صنفی، از مهم‌ترین اقدامات این انجمن بوده است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف نیازمند شناخت کافی از وضعیت موجود هستیم، خاطرنشان کرد: برای اولین بار در کشور، زمین 70 هکتاری برای ایجاد شهرک صنعت پخش در گیلان تخصیص یافته است که این امر باعث توسعه در این حوزه می‌شود.دبیر انجمن صنعت پخش گیلان تصریح کرد: در حال حاضر 200 شرکت پخش در استان گیلان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 150 شرکت جزو انجمن پخش صنعت گیلان هستند و برای آن‌ها مجوزهای 5 ساله توزیع صادر شده است.

کوچک با اشاره به حضور اخیر مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت و معدن در گیلان بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی وزارت صنعت ومعدن و تجارت درباره زیر ساخت توزیع کشور، برنامه‌ریزی‌های مهم اقتصادی را به‌صورت تدوین شده و با ایجاد فرآیند کاهش هزینه‌های مبادلاتی پیش می‌برند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در زیر ساخت‌های تجاری در حوزه عملکرد دستگاه‌ها تلقی می‌شود خاطرنشان کرد: با رفع موانع دست و پا گیر در حوزه صنعت پخش، روان‌سازی در صنعت پخش سرعت بیشتری به‌خود می‌گیرد.

وی افزود: حمل و نقل و نگهداری کالا، کاهش هزینه‌ها، وضعیت زنجیره تأمین و توزیع کالاها، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و بهره‌مندی از توانمندی‌های مدیریتی از موارد مورد توجه مقامات وزارت صنایع و معادن کشور است.

دبیر انجمن صنعت پخش گیلان با اشاره به اینکه ساخت و راه اندازی اولین مدرسه فروش و بازاریابی کشور در گیلان به تصویب رسیده است تصریح کرد: رایزنی‌های حامیان انجمن صنعت پخش گیلان با وزارت آموزش و پرورش انجام و موافقت های لازم گرفته شده است.

و ی افزود: در آینده‌ای نزدیک دبیرستان فروش را در قالب یک هنرستان تخصصی صنعت پخش و در سال‌های آتی با منابع انسانی متخصص نیازهای صنعت پخش گیلان را درباره فروش و بازاریابی تامین می‌کند.

کوچک با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم این مدرسه تحصیلات منتهی به اشتغال است افزود: این مدرسه می‌تواند یکی از نیازهای صنعت پخش که مهم‌ترین رکن آن نیروی انسانی است را تأمین کند و بازاریانی ماهر و با مهارت کلامی مناسب در عرصه توزیع، به اجتماع تحویل دهد.

وی از دیگر اقدامات در دست کار این انجمن را ایجاد کمیته‌های حل اختلاف بین نیروی انسانی و کارفرما عنوان کرد و افزود: تعامل با کلیه ادارات از جمله تعزیرات، اداره کار تعاون رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی در دستور کار این انجمن قرار دارد.

دبیر انجمن صنعت پخش گیلان خاطرنشان کرد: با سرمایه‌گذاری در این نهاد می‌توان مسیر راه تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را هموار و محصول را به‌راحتی به‌دست مصرف‌کنندگان رساند.

وی با بیان اینکه نقش انجمن‌ها و زنجیره‌های تأمین یکی از نقش‌های مهم اقتصادی در گیلان محسوب می‌شود، تصریح کرد: تعریف روابط بین نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، با این تشکل می‌تواند اصولی‌تر باشد.

دبیر انجمن صنعت پخش گیلان تصریح کرد: هیأت مدیره انجمن صنعت پخش گیلان در پی این امر است که کمیته‌های صنفی درون سازمانی ایجاد و از افکار نیروها و مدیران فرهیخته صنعت توزیع استفاده کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری" تسنیم" ، تاریخ انتشار یکشنبه 08 آذر 1394 کد مطلب : 930051 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین