پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی، اطلس شهر قزوین، کتاب بانک پروژه‌های مطالعاتی و طراحی شهرداری رونمایی شد.

شعار سال: مراسم رونمایی از اطلس شهر قزوین با حضور منوچهر حبیبی معاون امور استانداری قزوین، مسعود نصرتی شهردار و اعضای شورای شهر قزوین در سالن اجتماعات قائم رونمایی شد.

در این مراسم پروژه‌های مطالعاتی، طراحی شهرداری به صورت کتاب گردآوری شده است که رونمایی شد.

به‌روزرسانی اطلس شهر با سرشماری در سال 90 شروع شد که اطلاعات معتبری در رابطه با شهرسازی، میراث فرهنگی، تاریخچه، گردشگری و محیط‌ زیست تنظیم شده است.

این کتاب به عنوان الگو و سندی معتبر برای مدیران نهادهای دولتی و شهرداری‌ها می‌تواند به‌کارگیری شود.

قزوین به عنوان سومین استان در کنار کلانشهرهای تهران و اصفهان دارای اطلس شهر شده است.

از جمله تهیه نقشه‌های هماهنگ و دارای مقیاس مناسب با وضوح و کیفیت بالا در قالب تقسیم‌بندی‌های منطقه‌ای و محلی، مقایسه اطلاعات مکان‌مند درباره موضوعات مختلف در بازه‌های مختلف زمانی، مقایسه اطلاعات مکان‌مند در مورد موضوعات مختلف در موقعیت‌های مختلف مکانی، استفاده از ابزارهای بزرگنمایی در بخش‌هایی از نقشه به منظور نمایش حساسیت موضوع و استفاده از لایه‌های مختلف اطلاعات به طور هم‌زمان برای یک مکان خاص است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم,تاریخ انتشار 15 آذر 1394,کد مطلب 935918, www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین