پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهرداری رشت هیچ‌گونه درآمد پایدار ندارد و این موضوع موجب فشار مالی مضاعف در شرایط رکود ساخت ‌و ساز در شهر شده‌است.

شعار سال: محمدحسین واثق‌کارگرنیا با اشاره به وضعیت ناپایدار درآمد شهرداری این شهر اظهار کرد: شهرداری رشت هیچ‌گونه درآمد پایداری ندارد و این موضوع موجب فشار مالی مضاعف در شرایط رکود ساخت ‌و ساز در شهر شده‌است.

وی با بیان اینکه در گذشته یکی از مهم‌ترین منبع تامین هزینه‌های شهرداری رشت عوارض ساختمانی بود، افزود: با کاهش ساخت‌ و ساز در رشت شهرداری رشت به لحاظ مالی با مشکلات متعددی مواجه شده و برای برطرف شدن این بحران باید درآمد پایدار ایجاد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به پیگیری شهرداری رشت برای اخذ وام، ادامه داد: اخیراً لایحه‌ای مبنی بر اخذ وام از بانک شهر توسط شهردار رشت ارسال شده و قصد دارد با دریافت این وام نسبت به تکمیل پروژه‌هایی که متعهد شده‌است، اقدام کند.

وی به اجرای پروژه‌های درآمدزا برای شهرداری رشت اشاره کرد و ادامه داد: پارک آبی شهر رشت از جمله پروژه‌هایی است که بهره‌برداری از آن می‌تواند یکی از منابع درآمد پایدار برای شهرداری رشت محسوب شود.

واثق‌کارگرنیا متذکر شد: دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری رشت باید نسبت به اجرای پروژه‌هایی که قابلیت درآمدزایی داشته‌باشد، دقت و توجه بیشتری مبذول کند.

وی آبگیر عینک رشت را از جمله فضاهایی دانست که ضمن ایجاد فضای کسب‌وکار برای شهروندان، می‌تواند درآمد پایدار برای شهرداری رشت ایجاد کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پروژه آبگیر عینک رشت سال‌هاست در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در شورای چهارم برنامه‌های مطالعات اجرایی خوبی برای این نعمت خدادادی انجام شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 آذر 1394، کد مطلب: 13940917000024: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین