پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۵۷۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: چالش اساسی تولید در کشور، چگونگی تأمین مالی و نظام بانکی است؛ کلیات اصلاح نظام بانکی پس از 34 سال در سال 95 تصویب شد و در سه تا چهار ماه آینده اصلاح این قانون در این کمیسیون به پایان خواهد رسید.

شعار سال: محمدرضا پورابراهیمی داورانی در ارتباط تلفنی با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات رئیس مجلس شورای اسلامی بر پیگیری مطالبات اقتصادی کشور چند موضوع را در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار می دهیم که اقدامات تقنینی از جمله آن هاست.

وی، قاچاق کالا را از دیگر مشکلات اساسی کشور دانست و ادامه داد: بر اساس برآوردها حدود 20 میلیارد دلار در سال ارزش کالاهای قاچاق است.

پورابراهیمی افزود: لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق را که از سوی دولت ارائه شد ، تصویب کردیم که حداکثر تا 2 ماه آینده، آن را نهایی خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از دیگر تحولات این بود که ساختار گمرک و مناطق آزاد هم به وزارت امور اقتصادی و دارایی واگذار شد.

پورابراهیمی افزود: تلاش می کنیم از ابتدای امسال لایحه مالیات بر ارزش افزوده را عملیاتی کنیم و تا پایان شهریور، قانون مالیات بر ارزش افزوده را در اختیار فعالان اقتصادی قرار دهیم.

وی همچنین در خصوص اصلاح نظام بانکی در کشور گفت : از سال 62 تا کنون نظام بانکداری کشور تغییری نیافته است و ما از سال 95 در حال اصلاح نظام بانکی کشور هستیم،کلیات اصلاح نظام بانکی پس از 34 سال در سال 95 تصویب شد و در سه تا چهار ماه آینده اصلاح این قانون در این کمیسیون به پایان خواهد رسید.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جویزر، تاریخ انتشار: 11 فروردین 1396، کد مطلب: 19571:www. joyzar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین