پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۵۹۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
اراک- معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در وزارت تعاون، ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در کشور طی سال جاری هدف گذاری شده است.

شعار سال: جمشید تقی زاده پیش از ظهر پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در کشور طی سال جاری را مدنظر داریم تا بخشی از مشکل بیکاری رفع شود که این طرح به زودی در صحن علنی مجلس مطرح و با حضور وزیر تعاون مطرح می شود.

وی افزود: توانمندسازی و کارآفرینی موجب اشتغال و رفع بیکاری و فقر می شود، بنابراین باید توجه و حمایت از اقدامات کارآفرینانه صورت بگیرد تا بتوانیم اقتصادی شکوفا و پویا را رقم بزنیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: برای داشتن قدرت اقتصادی و اجتماعی باید از مسیر کارآفرینی عبور کرد و تعامل مناسبی بین دولت و مردم در این زمینه ایجاد شود.

تقی زاده خاطرنشان ساخت: در زمینه حل مشکلات اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در کشور نیازمند مدیریت جهادی و کارآمد هستیم و همچنین تمامی دستگاه ها و سازمان ها باید در این حوزه با تعامل و همکاری پیش روند.

در این جلسه همچنین، خلیل حنیف، مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: دولت با وجود تنگناهای مالی و دیگر مشکلات، کشور را در مسیر پیشرفت قرار داده و بخشی از اقدامات انجام شده، نتایج مثبتی به همراه داشته است.

وی در رابطه با عملکرداداره کل تعاون استان مرکزی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خوشبختانه تاکنون عملکرد منسجم و اثربخشی در حوزه وظایف خود داشته که این عملکرد مطلوب بایستی تداوم یابد.

گفتنی است همزمان با این نشست، تفاهم نامه همکاری سه جانبه ای بین ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بهزیستی و فنی و حرفه ای استان مرکزی، به امضا رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 31 فروردین 1396، کد مطلب:3958124 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین