پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
رئیس اداره راه و شهرسازی آستانه‌اشرفیه با اشاره به آغاز روکش آسفالت کمربندی جسیدان ـ آستانه‌اشرفیه گفت: عملیات روکش آسفالت کمربندی بلوار شهید مطهری و آسفالت کمربندی جسیدان آستانه‌اشرفیه تا پل شهید بهمنیار به‌زودی آغاز می‌شود.
شعار سال: محمدحسین عزمی بابیان اینکه نیز به اینکه کمربندی جسیدان ـ آستانه‌اشرفیه از محورهای پر رفت‌ و آمد است اظهار داشت: به لحاظ شرایط جغرافیایی این محور یکی از پر رفت آمدترین محورهای آستانه‌اشرفیه است که ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی آستانه‌اشرفیه از جمله فعالیت‌های این اداره است.

وی به برنامه‌ها و اهداف اداره راه و شهرسازی آستانه‌اشرفیه در زمینه بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های زیر پوشش اشاره کرد و گفت: به‌زودی عملیات روکش آسفالت کمربندی بلوار شهید مطهری ـ آستانه‌اشرفیه به طول ۲٫۲ کیلومتر و عملیات آسفالت کمربندی جسیدان ـ آستانه‌اشرفیه تا پل شهید بهمنیار به طول ۲٫۱ کیلومتر بااعتبار ۱۴ هزار میلیون ریال آغاز می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 59474، www.astankhabar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین