پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
خطیب جمعه همدان نسبت به اقدامات شیطنت آمیز دشمنان غربی و عربی در منطقه هشدار داد.

شعار سالآیت الله محمدی با توجه به اتفاقات یک هفته ی اخیر در منطقه که آنها را مصیبت های سنگین بر بدنه ی عالم اسلام نامید گفت: دشمنان اسلام و ایران، ایران هراسی و شیعه هراسی را در منطقه به راه انداخته اند و تروریست را که خود به وجود آورده و تقویت کرده اند به ما نسبت می دهند .

او افزود: اعراب منطقه با ذلت و خواری با ترامپ که اکثر خبرگزاری های اروپایی دیوانه اش می خوانند هم پیمان شده اند و پیام دوستی به نخست وزیر اسرائیل می فرستند و در بحرین و عربستان برای حفظ منافع انگلیس و اسرائیل شیعیان را می کشند که اینها زخم های کاری بر پیکر اسلام است.
آیت الله محمدی در ادامه، خطاب به کسانی که در انتخابات 29 اردیبهشت رای آوردند گفت: حالا دیگر وقت عمل است و باید بنشینید حساب کنید چه کار باید بکنید مسئولیت سنگینی به عهده ی شما قرار گرفته و اتحاد را حفظ کنید تا دشمن نتواند سوء استفاده کند.
او همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این ماه را ماه بندگی و غفران الهی برشمرد و همگان را به بهره گیری هرچه بیشتر از این ماه فراخواند.
بعد از اقامه ی نماز جمعه حضار شعارهایی در محکومیت ستمگری های آل خلیفه و آل سعود سردادند .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 5خرداد 96، کدمطلب:۱۶۴۸۹۶۱، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
راه انداختن حاج اقا . خیلی وقته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین