پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
مدیرکل سابق اوقاف و انور خیریه استان گیلان در مراسم تودیع خود گفت: در سال ۸۹ تنها یک هزار نفر در مسابقات قرآنی شرکت کردند که این رقم در سال ۹۵ به بیش از سه هزار شرکت‌کننده در مسابقات قرآنی رسید‌.

شعار سال: حجت‌الاسلام ولی‌الله عادلی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید سازمان اوقاف گیلان در سالن اجتماعات مخابرات گیلان اظهار کرد: طی این شش سالی که تحت عنوان مدیر اوقاف در گیلان فعالیت کردم با تمام زحماتی که مدیران گذشته داشتند، ارتقا سطح اداری و تشکیل بانک اطلاعات سامانه‌ای در دوران آغاز به کار بنده صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سال ۸۹ تنها یک هزار نفر در مسابقات قرآنی شرکت کردند گفت: این رقم در سال ۹۵ به بیش از سه هزار شرکت‌کننده در مسابقات قرآنی رسید‌.

مدیرکل سابق اوقاف و انور خیریه استان گیلان بابیان اینکه طی این شش سال خدمت ریالی به اموال وی اضافه نشده است گفت: از برکات وقف توفیق زیادی به انسان می‌رسد حجت‌الاسلام محمدی این پاک دستی را به‌خوبی به ما آموخته است.

وی با اشاره به افتتاح شش دفتر اوقاف در شهرستان‌های مختلف گفت: دیگر برای امور سازمان اوقاف مردم عزیز از شهرستان‌ها نیازی به آمدن به سازمان مرکزی ندارند و در شهرستان خود به کارشان رسیدگی می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان گیلان، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000345:www.gilan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین