پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۷۲۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وضعیت نا مناسب کفایت سرمایه بانک ها گفت: در این شرایط ادغام بانک ها برای تعامل با بانک های جهان ضروری است.

شعار سال: محمد رضا پور ابراهیمی در گفت وگو با رادیو گفت: ادغام بانک ها دارای محاسنی نیز هست که از جمله آن ها می توان به جلوگیری از رقابت نا صحیحی که در اقتصاد کشور بین بانک ها به وجود آمده است شود.

وی حسن دیگر ادغام بانک ها را کاهش هزینه های مدیریتی است که به صورت موازی کار می کنند و آن را نیز عملا مردم پرداخت می کنند.

پور ابراهیمی مهمترین عاملی که ادغام بانک ها را ضروری می کند وضعیت کفایت سرمایه آن ها دانست و افزود: اکنون بهترین بانک های ما به لحاظ کفایت سرمایه از بانک های متوسط منطقه نیز پایین تر هستند که ادغام آن ها می تواند این وضعیت را بهبود بخشید و توانست وضعیت خود را تا حد اقل استانداردهای منطقه رساند و توانست وضعیت خود را به حداقلی رساند که بتوانیم با بانک های دنیا تعامل کنیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 مرداد 1396، کد مطلب: 1473447:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین