پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: در آینده‌ای نزدیک دره سپیدرود استان گیلان به منطقه ویژه سلامت تبدیل می‌شود و این امر یکی از نشانه‌های رسیدن به توانمندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه سلامت است.

شعار سال: شاهرخ یوسف زاده چابک صبح پنجشنبه در همایش دانشگاه در گذر توسعه در رشت با اشاره به اینکه بر اساس ضرورتی که برای دانشگاه علوم پزشکی احساس شد نقشه راه دانشگاه برای ده سال آینده تدوین شد اظهار داشت: در این نقشه اهداف راهبردی، تدوین شده و تلاش است فضای عقب ماندگی‌ها جبران و به توانمندی برسیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه رسیدن به یک تعالی پایدار نیازمند یک هدف مشترک است و اگر اهداف مشترک نباشد به‌طور قطع نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شود افزود: مدیریت یک علم بوده و دانشگاه علوم پزشکی نیازمند برنامه‌ریزی‌های علمی است.

یوسف‌زاده با تاکید بر اینکه پیش بردن اقدامات دانشگاه به‌سوی بالندگی نیازمند تدوین برنامه‌های مدون و حساب شده است گفت: اگر با قدرت، مسیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان را به‌سوی دانشگاه نسل سوم پیش ببریم دانشگاه علوم پزشگی گیلان سرآمد تمامی دانشگاه‌های کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آنچه که امروز دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان دنبال می‌شود گاه برای اساتید دانشگاه‌های کشور مورد ابهام است تاکید کرد: میزان پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با دیگر دانشگاه‌های کشور استان برابر و در برخی حوزه‌ها فراتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان موفقیت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را محدود دانست و تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان برای خارج شدن از حصار محدودیت، عزم و اراده جدی را در راستای توانمندی و پیشرو بودن جزم کرده است.

یوسف زاده پیشرو بودن در دانشگاه‌های نسل سوم را هدف روشن دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان عنوان کرد و با بیان اینکه باید با اهدافی مشترک علم را در دانشگاه‌ها به ثروت تبدیل کرد گفت: بزرگترین ثروت و منابع کشور در مغز جوانان و فارغ التحصیلان است و به‌درستی می‌توان این سرمایه را به ثروت تبدیل کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با اشاره به اینکه جامعه امروز نتوانسته از فارغ التحصیلان به‌عنوان ثروت استفاده کند خاطرنشان کرد: امروز تنها هدف دانشگاه‌ها ارائه مدرک است و مدرک‌گرایی در دانشگاه‌ها به‌عنوان یک هدف تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان تولید ثروت از علم را به‌صورت هوشمندانه بررسی و دنبال می کند بیان داشت: گسترش دانش، ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و تکیه بر توان داخلی از عوامل رسیدن به توسعه است.

یوسف زاده با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه نقشه راه تدوین شده ثابت قدم است افزود: در آینده‌ای نزدیک دره سپیدرود استان گیلان به منطقه ویژه سلامت تبدیل می‌شود و این امر یکی از نشانه‌های رسیدن به توانمندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه سلامت است

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396، کد مطلب: 1475745:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین