پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 08
کد خبر: ۷۷۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
جلال‌پور گفت: وزرای اقتصادی از انتصاب چهره‌های صرفا سیاسی در معاونت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه خود پرهیز کنند.

شعار سال: محسن جلال‌پور رئیس سابق اتاق بازرگانی در خصوص مهم‌ترین اولویت‌های تیم اقتصادی دولت دوازدهم اظهار کرد: وزرای اقتصادی از انتصاب چهره‌های صرفا سیاسی در معاونت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه خود پرهیز کنند. همچنین افرادی را که منافع فردی و یا گروهی دارند و حضورشان در دولت، تعارض منافع ایجاد می‌کند را انتخاب نکند.
وی افزود: تیم اقتصادی دولت باید برای شفافیت بیشتر، افشای به موقع اطلاعات اقتصادی و اهتمام برای منع دادوستد متکی بر اطلاعات نهانی تلاش کند و در جهت نوسازی و اصلاح ساختارهای فسادانگیز گام بردارد.
رئیس سابق اتاق بازرگانی تصریح کرد: در سایه انتصاب معاونان کارآمد برای وزارتخانه‌ها و انتخاب افراد شایسته برای سازمان‌های بزرگ دولتی، بخشی از فساد و زد وبندها از بین می‌رود. تیول‌داری و تضاد منافع باید خط قرمز وزرای اقتصادی برای انتخاب معاونان و روسای سازمان‌های اقتصادی باشد.
جلال‌پور خاطرنشان کرد: هماهنگی و همگرایی تیم اقتصادی اصل اساسی برای عبور از این شرایط دشوار است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نوداقتصادی، تاریخ 8 شهریور 96، کد مطلب: 2108150: www.navadeeghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین