پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: وجود ظرفیت‌های هنری فراوان در استان به‌ویژه در بخش تئاتر توجه به ایجاد پلاتوهای تئاتر در شهرستان‌های مختلف را ضروری کرده است.

شعارسال: حسین مسگرانی در آئین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وجود ظرفیت‌های هنری فراوان در استان به ویژه در بخش تئاتر توجه به ایجاد پلاتوهای تئاتر در شهرستان‌های مختلف را ضروری کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان را می‌توان از جمله متفاوت‌ترین جشنواره‌های تئاتر در استان ذکر کرد.

وی پیوند جشنواره با اجراهای عمومی را یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی عنوان کرد و افزود: هر یک از تئاترهای صحنه‌ای 5 اجرای عمومی داشتند. همچنین در کنار تئاترهای صحنه‌ای برای نخستین بار تئاترهای خیابانی از سراسر استان به زاهدان آمدند و از 18 تا23 شهریورماه در پارک‌ها و میادین زاهدان به اجرای عمومی پرداختند.

مسگرانی نگارش تمام کارهای نمایشی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی توسط نویسندگان بومی را گامی ارزنده برای پیشرفت و ترقی این هنر در سال‌های آینده در استان توصیف کرد و گفت: حضور هنرمندان از شهرستان‌های هیرمند و قصرقند برای نخستین بار در این جشنواره با تمام کمبودها نشان می‌دهد تئاتر استان به بلوغ نزدیکتر شده و می‌تواند در جشنواره‌های منطقه‌ای و کشوری حضور پیدا کند.

 بیست و هفتمین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان در قالب 20 اثر صحنه‌ای و خیابانی از 19 تا 23 شهریورماه در زاهدان برگزار شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25شهریور1396، کدخبر: 1520531: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین