پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۸۲۲۱۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس دستور کار جلسات این کمیسیون را در نوبت بعدازظهر تشریح کرد.

شعار سال: «رحیم‌ زارع» سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا پیرامون اولین جلسه این کمیسیون پس از تعطیلات گفت: پس از حدود 20 روز تعطیلات مجلس، عصر امروز جلسه کمیسیون اقتصادی با دستور کار انتخاباعضای هیأت‌ رییسه تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و ادامه جلسه بررسیلایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی (صندوق مکانیزه فروش) برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: طرح تحقیق و تفحص از هدفمندی یارانه‌ها خواست مجلس شورای اسلامی است.عده‌ای از نمایندگان نسبت به منابع درآمدی یارانه‌ها، هزینه کرد و پرداخت نقدی آن سوال دارند. بنابراین طرح مذکور امضا شد و رای آورد. برای اینکه بتوانیم به این موضوع ورود کنیم طرح باید در چارچوب معین بررسی شود و چگونکی روند این تحقیق و تفحص با هیات رییسه مشخص آغاز می‌شود. عصر امروز این هیات رییسه با رای کمیسیونی مشخص خواهند شد.

سخنگوی کمیسوین اقتصادی گفت: 10نفر از اعضای این هیات، از کمیسیون اقتصادی خواهند بود و هیات تحقیق و تفحص با حکم رییس مجلس کار خود را آغاز خواهد کرد.

زارع در خاتمه مطرح کرد: همچنین در جلسه امروز لایحه صندوق مکانیزه فروش بررسی خواهد شد. در این لایحه شفاف‌سازی در فروش و قیمت تمام شده دنبال خواهد شد و می تواند به دولت کمک کند تا به سهم مالیاتی اصلی خود برسد. درارائه این لایحه دولت پیش قدم شد و به گونه‌ای می توان این لایحه را مکمل قانون نظام صنفی، قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده دانست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب:616801، www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین