پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۲
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان به‌مدت ۴ روز به‌منظور حمایت از تولید ملی و محصولات داخلی و شناسایی صنعتگران و تولیدکنندگان توانمند گیلان در رشت برگزار می‌شود.

شعار سال: محمد آراسته ظهر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه استان گیلان ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه تولیدات برتر دارد اظهار‌ داشت: به‌منظور معرفی و شناسایی بهتر محصولات تولیدی استان گیلان، نمایشگاه تولیدات برتر در رشت برگزار می‌شود.

آراسته با بیان اینکه نمایشگاه مذکور توانمندی‌های صنعتی، تولیدی، صنایع معدنی و تبدیلی برتر استان گیلان را به‌نمایش می‌گذارد اعلام کرد: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های مطرح و شاخص استان گیلان برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ را تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: حمایت از تولید ملی و محصولات داخلی و شناسایی صنعتگران و تولیدکنندگان توانمند استانگیلان است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تولیدات برتر برای نخستین بار در استان گیلان با رویکرد معرفی واحدهای صاحب‌نام و مطرح استان برگزار می‌شود گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی استان گیلان در نمایشگاه مذکور آخرین دستاوردهای خود را با تکیه بر تکنولوژی‌های نوین روز دنیا به‌نمایش می‌گذارند.

آراسته با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه کمکی چشمگیر به آشنایی آحاد مردم با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان است افزود: ترویج فرهنگ صحیح مصرف تولیدات داخل، ایجاد بستر مناسب تعرفه‌ها و شناساندن محصولات و واحدهای جدید در استان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه تاثیرات گسترده‌ای بر جایگاه تبلیغات، عرضه محصولات و سهم بازار دارد بیان کرد: برگزاری نمایشگاه با توجه به مزیت‌های مطلوب محصولات تولیدی استان گیلان ظرفیت رقابت‌پذیری با تولیدات خارجی را افزایش می‌دهد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه نمایشگاه تولیدات برتر به‌مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گیلان برگزار می‌شود تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند از تاریخ 19 لغایت 22 مهرماه در ساعات 15 الی 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

آراسته استان گیلان را دارای 2 هزار و 600 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ عنوان کرد و با تاکید بر اینکه واحدهای مذکور در یک شهر صنعتی و 32 شهرک ناحیه صنعتی قرار دارد گفت: استان گیلان در تولید محصولات استراتژیک در کشور مطرح است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 15 مهر 96، کدمطلب:1538827، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین