پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
چهار طرح سرمایه گذاری تولیدی با میزان سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد ریال و اشتغال برای ۱۲۰ نفر با حضور مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.
شعارسال: چهار طرح سرمایه گذاری تولیدی با میزان سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد ریال و اشتغال برای ۱۲۰ نفر با حضور مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

در جریان حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، چهار طرح سرمایه گذاری تولیدی بخش خصوصی با میزان سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۲۰ نفر به صورت رسمی افتتاح شدند.

بر این اساس پروژه تولید مواد اولیه خوراک دام و طیور که با فعال سازی سوله ای غیر فعال در شهرک صنعتی شماره یک و سرمایه گذاری بالغ یک میلیون دلار و اشتغالزایی مستقیم برای ۲۵ نفر افتتاح شد.

همچنین واحد تولیدی انواع ورق کامپوزیت و رنگ مصنوعی با سرمایه گذاری ۳۰ میلیاردی و اشتغال مستقیم برای ۳۰ نفر به عنوان یکی از واحدهای صنعتی در منطقه در زمینه تولید انواع کامپوزیت و سنگ های مصنوعی نیز به بهره برداری رسید.

فعالیت شرکت مذکور شامل انجام عملیات هیدروگرافی نماهای داخل و بیرون ساختمان و انواع اجسام تزیینی و همچنین تولید انواع کورین و رله شیت، فایبرگلاس نسوز و مخمل پاششی قابل انجام بر روی انواع قطعات تزیینی است.

در ادامه حضور مشاور رئیس جمهور در منطقه آزاد انزلی، فاز اولیه پروژه احداث کارخانه ساخت مصنوعات چوبی(تولید انواع پارکت و لمینت) با حجم سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر نیز در شهرک صنعتی شماره یک منطقه در فضایی به میزان سه هزار متر مربع آغاز به کار کرد.

عملیات ساختمانی این پروژه در مدتی کمتر از شش ماه انجام و واحد صنعتی مذکور با هدف صادرات به کشورهای همسایه و با استفاده از مزیت ها و معافیت های قانونی منطقه راه اندازی شده است.

واحد تولیدی، تولید دستگاه ازن ژنراتور و ماورای بنفش و همچنین انواع دستگاه تصفیه آب زمینه که با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد ریالی برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می کند نیز در جریان این بازدید به صورت رسمی افتتاح و در مدار تولید قرار گرفت.

در ادامه هیأت عالی رتبه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از شرکت تولیدکننده انواع مصنوعات چوبی که با هدف استفاده از مزایا و معافیت های قانونی مناطق آزاد و با در اختیار گرفتن دستگاه‌های پیشرفته تمام اتوماتیک و مطابق با استانداردهای بین‌المللی در این منطقه مشغول به فعالیت شده نیز دیدار کردند.

بانک همچنین با حضور در شهرک صنعتی شماره دو منطقه آزاد انزلی، از مجموعه تولیدی سرزمین شاد به عنوان صادر کننده نمونه پوشاک کشور که برای هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم فرآهم آورده نیز بازدید کرد.

بازدید از خطوط بخش دانش بنیان این واحد تولیدی که علاوه بر اقدام به طراحی بازی های رایانه ای، نرم افزار، اپلیکیشن و برندسازی می کند نیز از دیگر برنامه های دبیر شورایعالی مناطق آزاد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17 مهر 1396، کدخبر: 4108828 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین