پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۶۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۳
نماینده محلات در مجلس گفت: برخی که آلودگی هوا را به گردن مسئولان سابق و بنزین تولید داخل می‌انداختند پاسخ دهند که امروز چرا با تغییر مدیریت و واردات روزانه ۱۰ میلیون لیتر بنزین باز هم با این معضل مواجهیم.

شعارسال: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان طی تذکری شفاهی گفت: مشکل آلودگی هوا منجر به تعطیلی پی در پی و آسیب‌های جانی، روانی و مالی به کشور شده است.

وی ضمن انتقاد از مسئولان مربوطه و عدم چاره‌اندیشی آنان برای حل این معضل خاطرنشان کرد: جالب است که فقط برخی از آقایان به جای آنکه مشکل آلودگی هوا را مدیریت کنند می‌گویند که باید دعا کنیم.

سلیمی گفت: باید به این مسئولان گفت که ما این دعا را از قبل هم بلد بودیم؛ چطور قبلاً می‌گفتید که آقای فلانی و بنزین تولید داخل موجب آلودگی هوا شده است اما الان که مدیریت تغییر کرده و بنزین را هم وارد می‌کنید به طوریکه روزانه 10 میلیون لیتر وارد می‌شود باز هم شاهد آلودگی هوا هستید.

نماینده محلات در مجلس از علی لاریجانی رئیس مجلس خواست که دستور دهد مسئولان پاسخگو باشند و نشستی فوق‌العاده برای حل مشکل آلودگی هوا برگزار کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 29 مهر 1396 ، کدخبر: 13960929000301 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین