پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
وزیر رفاه گفت: ۶ میلیون نفر بیمه بازنشستگی ندارند و ما نگران این افراد هستیم به همین دلیل به دنبال اجرای برنامه هایی برای ایجاد دوران سالمندی بدون معلولیت و سلامت هستیم.

شعارسال:علی ربیعی گفت: سیاست های اشتباهی در گذشته اتخاذ و منجر به این شد که اشتباهات دیگری در سیاست های حمایتی و بیمه‌ای داشته باشیم به طوری که در سفره تامین اجتماعی افراد جدید زیادی مهمان شدند بدون آن که منابع مالی آن تأمین شده باشد.

ربیعی ادامه داد: با کم شدن سال های کار، صندوق ها به وضعیت کنونی دچار شدند و نسبت شاغل به بازنشسته نامناسب شد و تبعات این تصمیمات اشتباه بار مالی 450 هزار میلیارد تومانی به صندوق وارد کرد.

وزیر رفاه برای اصلاح وضعیت فعلی صندوق ها انجام اصلاحات پارامتریک و سیستماتیک و همچنین تامین منابع مالی را مناسب دانست و گفت: برای بهبود حقوق بازنشستگان نیز ترمیم هایی شده هرچند که همیشه تورم برای افراد ضعیف جامعه محسوس‌تر است.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح افزایش پلکانی حقوق علاوه بر تخصیص 3 هزار میلیاردی به صندوق بازنشستگی و نیروهای مسلح، امسال نیز یک هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر در همین زمینه تخصیص داده شده است.

وزیر رفاه گفت: 6 میلیون نفر بیمه بازنشستگی ندارند و ما نگران این افراد هستیم به همین دلیل به دنبال اجرای برنامه هایی برای ایجاد دوران سالمندی بدون معلولیت و سالم هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار5 دی96،کدخبر: 13961005000289 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین